Zásady prodeje (prodejní přístup)

Date: July 4, 2013 Category: ,

Kontaktujte nás!

Jméno a příjmení

Email

Předmět zprávy

Text zprávy (prosíme, uveďte název tréninku, o který máte zájem)

Opište následující kód z rámečku:

principles of sales_head
principles-of-sales-sales-attitude_iconObchodníci, nebo kdokoliv, kdo přichází do styku s interními či externími klienty, se často zaměřují nebo jsou nuceni se zaměřovat na vlastnosti výrobků, případně na prodejní cíle. V každodenním pracovním životě těchto lidí se jakoby zapomíná na nejdůležitější otázky: co vlastně zákazník potřebuje a jak nás zákazníci vnímají.

V POSLEDNÍ DOBĚ SE PRO VŠECHNY PRACOVNÍ POZICE A PROFILY VYŽADUJE PRODEJNÍ PŘÍSTUP. Těžko lze najít pracovní pozice, kde pracovník tak či onak nepřichází do styku s klientem. Přímé nebo nepřímé způsoby uzavírání smluv s klienty vždy zahrnují potencionální možnost prodeje. Podle čeho tyto potenciální prodejní situace rozpoznáme? S jakými druhy prodejních situací se vy nebo vaši kolegové při svojí činnosti potkáváte? Jak se tyto možnosti dají využít? Pokud ne, jak by se daly zúročit, nebo jak nalézt nové prodejní příležitosti?

KURZ PRODEJNÍHO PŘÍSTUPU je určený všem pracovníkům, kteří přicházejí, nebo v budoucnosti budou přicházet do kontaktu s klienty. Účastníci jsou seznámeni se zásadami prodeje a s prodejním procesem založeným na nejmodernějších přístupech.

ÚČASTNÍCI NAVÍC MOHOU POCHOPIT různá očekávání zákazníka, jak se dají odhalit jeho skryté potřeby a pomocí jakých technik je možné překonat jeho očekávání. Také se seznámí s teorií Develor situačního modelu prodeje a s jeho praktickým využitím.

Po absolvování programu budou účastníci schopní vědomě komunikovat s potencionálními nebo existujícími klienty, a to díky lepšímu porozumění jejich očekávání a potřebám, i díky systematickému zvažování potenciálu zákazníka.

Další související kurzy

  • Poradenský prodejní proces
  • Získávání perspektivních zákazníků
  • Vyjednávání