Transakční Cross-Selling

Date: July 4, 2013 Category: ,

Kontaktujte nás!

Jméno a příjmení

Email

Předmět zprávy

Text zprávy (prosíme, uveďte název tréninku, o který máte zájem)

Opište následující kód z rámečku:

transactional cross selling head

Co když nás zákazník kontaktuje sám, protože chce poradit s využíváním jeho stávajícího výrobku nebo má stížnost nebo si objednává údržbu stávajícího zařízení? Můžeme tuto klasickou servisní nebo obsluhující situaci obrátit v prodejní možnost? Samozřejmě, že ano! Tento kurz poskytuje praktické odpovědi jak na to.

KURZ TRANSAKČNÍHO CROSS-SELLINGU se zaměřuje na tyto frekventované situace – transakce v bance, stížnost v obchodě s telekomunikacemi, pravidelná plánovaná servisní prohlídka v automobilovém dealerství. Příložitost může být zužitkována díky správnému přístupu a chování.

KURZ OBJASŇUJE úspěšné prodejní metody a komunikační techniky z pohledu zákazníka, vytváří spolehlivý logický proces komunikace, ve kterém se postupně mění přístup zákazníka z “nemám žádnou potřebu“ na “chtěl/a bych si koupit nový produkt nebo službu“.

DÍKY PRAKTICKÉMU NÁCVIKU a situačním cvičením přizpůsobeným specifikám klienta, budou účastníci vědět, jak vést zákazníka směrem, který vede k většímu obratu a hlavně k větší spokojenosti zákazníka.

Na konci kurzu budou účastníci schopni využít klasickou servisní situaci v prodejní příležitost, využít této příležitosti a prodat doplňující produkty a zároveň tím zvýšit spokojenost zákazníka.

Předpokládané znalosti

Zásady prodeje

Další související kurzy

  • On-the-job koučink
  • Vyjednávání
  • Získávání perspektivních zákazníků