Tomáš Hrabánek, Field Force Sales Manager – Imperial Tobacco CR, s.r.o.

733px-Imperialtobaccologo.svg“Úkolů mnoho, času málo.

Stejně jako všechny FMCG společnosti i my bojujeme s množstvím úkolů a cílů, které se v definovaném čase zdánlivě nedají zvládnout. A Develor ví, jak na to.

V přípravné fázi se lektoři Develoru detailně seznámili s naší společností včetně specifik práce našeho prodejního týmu. Na míru šitý trénink pojmenoval všechny příležitosti a zároveň ukázal, jak se v této situaci orientovat. Společně jsme si ukázali, že správné plánování je jedním z klíčových faktorů pro doručování výsledků a vyšší efektivitu. Obchodní zástupci nyní umí lépe pracovat s prioritami a časem, tudíž se nám podařilo odstranit jeden z nejvíce stresujících faktorů práce OZ.

Stále sice platí, že úkolů je mnoho a času málo, ale už víme, jak to řešit.”