Komerční banka případová studie

Zvyšování zákaznické spokojenosti

prostřednictvím rozvoje korporátních bankovních poradců

KB_logo

 

 

 

 

Organizační výzva

Dosahovat prodejních výsledků prostřednictvím zvyšování zákaznické spokojenosti, maximálně využít vazbu, kterou má klient s bankou prostřednictvím bankovního poradce.

Měřit výsledky rozvojového programu pro bankovní poradce a vyhodnotit jeho dopad na byznys výsledky.

Naše řešení

Pokud se o Develor řešení chcete dozvědět více, kontaktujte nás na: info.czech@develor.com

Dosažený výsledek

  •  Vysoké účastnické hodnocení – bankovní poradci 1,49, manažeři 1,44 (1 nejlepší, 5 nejhorší), s odstupem 3 měsíců je s kurzem spokojeno 82 % účastníků
  • 100 % účastníků dosáhlo pokroku v individuálních aplikačních cílech, které si stanovili a průběžně vyhodnocovali po tréninku
  • Průměrný posun v klíčových chováních bankovních poradců hodnocených manažery po 5-ti měsících dosáhnul 19 %
  • Nárůst spokojenosti s bankovním poradcem ve dvou nezávislých průzkumech zákaznické spokojenosti – viz graf

KB grafy

Písemná reference od klienta

“Zástupci společnosti DEVELOR byli do projektu zapojeni již v jeho počátku a podíleli se na jak na jednání se zadavatelem a přípravě, tak na samotné realizaci. Během jednání se zadavatelem projektu oceňuji zejména organizaci efektivních přípravných workshopů. Následná příprava tak mohla tak mohla lépe cílit na rozvojové oblasti, které byly plně v souladu se zájmy zadavatele. DEVELOR prokázal vysokou profesionalitu a flexibilitu, kdy jednal s několika útvary napříč bankou a vystupoval v roli vedoucího projektu. Lektoři jsou empatičtí, neváhají otevřít nepopulární témata a účastníkům „nedají nic zadarmo.“

Jan Waldhauser, Head School Branch, Komerční banka, a.s.