Telefonica případová studie

Budování pozitivní zákaznické zkušenosti

O2 Guru

O2_PS

s

Organizační výzva

  • Připravit po komunikační stránce vybrané zaměstnance prodejen (O2 Guru) na zcela nový přístup k zákazníkovi
  • V jednání zákazníkovi přinést nevšední zážitek, spokojenost a inspiraci k užívání nových služeb

s

Naše řešení

Pokud se o Develor řešení chcete dozvědět více, kontaktujte nás na: info.czech@develor.com

s

Dosažený výsledek

  • Vysoké účastnické hodnocení – obsah 97%, trenér 99%
  • Navazující průzkum spokojenosti zákazníků ukázal, že 91 % dotázaných považovalo setkání s O2 Guru za výjimečný zážitek
  • 97% dotázaných ve stejném průzkumu by zkušenost s O2 Guru doporučilo svým známým

s

Písemná reference od klienta

Jeden z účastníků kurzu uvedl: „Školení, které dává smysl, je to to, co potřebujeme. Toto bylo ušité na míru. Trenér vystihl věci, které chceme a potřebujeme slyšet. Nejlepší školení za poslední 2 roky.  Jsem moc rád, že jsem se ho mohl účastnit.

Zpětná vazba na obsah, provedení školení i osobnost lektora od všech zúčastněných byla vynikající. Spolupráci, exekutivu i následné vyhodnocení považujeme za velmi profesionální a jsme s plánováním, průběhem i výsledky velmi spokojeni.“ Vladimír Plch, O2 Guru project manažer