
Dobrá komunikace není pouze předpokladem dobré atmosféry, ale také efektivní práce, a to všude tam, kde je přítomen člověk. Proto jsou dovednosti mluvit sebevědomě, srozumitelně a zřetelně, aktivně naslouchat a umět motivovat nebo ovlivňovat druhé velmi důležité. Ovšem tyto dovednosti nejsou samozřejmostí, nenarodili jsme se s nimi, a musíme se je učit celý život.
NÁŠ KURZ ROZVÍJÍ ZÁKLADNÍ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI, které umožňují účastníkům komunikovat efektivně, jasně a přesvědčivě, být druhou stranou přijímáni a pochopeni a zároveň díky aktivnímu naslouchání porozumět ostatním.
MIMO VÝUKY PRINCIPŮ A ZÁKLADŮ KOMUNIKACE se program zaměřuje na zvýšení sebepoznání díky pochopení svých komunikačních silných a slabých stránek. To odkrývá prostor pro další osobní rozvoj a poskytuje účastníkům individualizovanou podporu. Kurz neodmyslitelně posiluje sebevědomí a sebeúctu účastníků ve využívání různých komunikačních kanálů. Může to být komunikace tváří v tvář nebo komunikace po telefonu či e-mailu. Po tomto kurzu se budou účastníci umět lépe vyjadřovat a budou schopni dosahovat více tzv. win-win komunikačních situací.
Po ukončení programu budou účastníci schopni komunikovat efektivněji, vyjádřit své myšlenky jasně a srozumitelně, takže druhá strana bude naslouchat a bude schopna jim porozumět. Rovněž budou schopni aktivně naslouchat, aby oni sami porozuměli svým komunikačním partnerům.
Možné navazující kurzy
- Asertivní komunikace
- Insights Discovery – Osobní efektivita
- Efektivní řešení konfliktů
- Emocionální inteligence