Vaši manažeři již pravděpodobně absolvovali řadu rozvojových programů. Mnohdy to znamená, že nejsou příliš naladěni na „další trénink o leadershipu“. Pravdou však je, že i tak by mohli mít prospěch z účasti na školení a z uplatnění nových znalostí v práci.
Možná máte také skupinu talentů, kteří jsou plní energie a chtějí rozvíjet svůj potenciál, a vy byste je v tomto rozvoji rádi podpořili a ještě více zažehli jejich vnitřní nadšení.
Možnou odpovědí je Trénink postavený na hře a příběhu, přizpůsobený potřebám vaší společnosti. V ideálním případě „hravá část“ přesahuje rámec tréninku, aby se zvýšila šance na trvalý dopad.
Otázkou však je, kde takové ideální řešení najít?
DEVELOR účastníky inspiruje příběhem úspěšného lídra a jeho týmu, kteří dokázali dosáhnout úspěchu v nelehkých podmínkách díky skvělé strategii a přípravě, dobře zformovanému týmu, ochotě riskovat, dobrému vedení a soustředění se na jeden hlavní cíl.
To podnítilo rozvoj více než 3 500 účastníků ve 250 tréninkových skupinách v 80 společnostech. Je pro vás nyní ten správný čas?
V rámci dvoudenního programu zážitkového vzdělávání účastníci:
Dynamická kombinace teorie, videí, cvičení různých úrovní a pohybu na plátně jim dodá energii a pozornost během obou tréninkových dnů a zanechá v nich hlubokou paměťovou stopu.
A to i v online verzi. Zeptejte se nás na další informace.
Roald Amundsen a Robert Falcon Scott se vydali na stejnou cestu, ale každý z nich měl jiný přístup.
Příběh závodu a soupeření mezi oběma muži je ve skutečnosti příběhem dvou velmi odlišných přístupů k vedení lidí. Během tréninku se účastníci utkají ve vlastním závodě jako dva samostatné týmy. Zároveň se prostřednictvím krátkých videoukázek stanou svědky událostí, které se skutečně odehrály během cesty na jižní pól v letech 1911-12.
Propojení zážitku z tréninku – plánování, strategie, provedení, ad hoc rozhodnutí, situační cvičení, modelové situace – s příběhem Amundsena a Scotta přináší jedinečný vzdělávací přínos.
Roald Amundsen a Robert Falcon Scott se vydali na stejnou cestu, ale každý z nich měl jiný přístup.
Příběh závodu a soupeření mezi oběma muži je ve skutečnosti příběhem dvou velmi odlišných přístupů k vedení lidí. Během tréninku se účastníci utkají ve vlastním závodě jako dva samostatné týmy. Zároveň se prostřednictvím krátkých videoukázek stanou svědky událostí, které se skutečně odehrály během cesty na jižní pól v letech 1911-12.
Propojení zážitku z tréninku – plánování, strategie, provedení, ad hoc rozhodnutí, situační cvičení, modelové situace – s příběhem Amundsena a Scotta přináší jedinečný vzdělávací přínos.
Zvýšená angažovanost
Kromě toho, že jsou hry zábavné, poskytují rámec pro rozhodování, dosahování cílů a sledování vlastního pokroku, čímž udržují účastníky zaujaté a motivované.
Lepší zapamatovatelnost a aplikace informací
Během debriefů v rámci tréninku propojujeme emocionální a nezapomenutelné zážitky s obsahem způsobem, který vede k hlubšímu pochopení a lepšímu zapamatování informací. Po skončení tréninku mají účastníci možnost se k tématu vrátit prostřednictvím interaktivní aplikace Genially a zopakovat si své znalosti.
Propojení konceptů a myšlenek
Vzhledem k herní situaci přistupují účastníci k informacím způsobem, který není lineární, ale komplexní. Chápou, jak jedna myšlenka souvisí s druhou.
Usnadňuje propojení abstraktního a konkrétního
Učení postavené na hře je způsob, jak ukázat, že koncepty a systémy, které se mohou zdát příliš teoretické a vzdálené, skutečně fungují a používají se.
Ještě přístupnější znalosti
Trénink je otevřen účastníkům s různou úrovní znalostí a dovedností. Mohou se tak učit od svých zkušenějších kolegů a jednat intuitivně.
Pomáhá rozvíjet kritické myšlení
Účastníci přijímají rozhodnutí, která vyžadují analýzu a syntézu. Později tyto zkušenosti využijí při řešení skutečných problémů v praxi.
Podporuje pozitivní vztah ke vzdělávání
Hry jsou zábavné. Když se účastníci učí tímto způsobem, získávají pozitivní vztah k předmětu, obsahu a myšlenkám. Učení je pro ně opravdu přínosné. A to je přivádí o krok blíže k tomu, aby se z nich stali celoživotní studenti.
Martina, účastnice tréninku
Tatra banka (Člen skupiny Raiffeisen Group)
Ivana, účastnice tréninku
VSE Holding (Člen skupiny RWE)
Andriy, účastník tréninku
Toyota
Martina, účastnice tréninku
Tatra banka (Člen skupiny Raiffeisen Group)
Ivana, účastnice tréninku
VSE Holding (Člen skupiny RWE)
Pokud váháte, zda je pro vás tento program vhodný, nebo máte specifické požadavky, požádejte o další informace. Níže zanechte své údaje a dotazy. Jeden z našich konzultantů se s vámi spojí a zodpoví všechny vaše dotazy.
Program lze přizpůsobit na základě vývojových potřeb účastníků. Při pohybu po hrací ploše plní úkoly jako dva soutěžící týmy.
Doporučujeme zvolit si 2-3 oblasti rozvoje dovedností vedení lidí a na nácvik těchto dovedností se zaměříme v různých částech tréninku.
Témata, která lze zahrnout do tréninku (doporučuje se zaměřit se na 2-3 klíčové kompetence):
I. Tvorba strategie a stanovení cílů
II. Realizace
III. Vyhodnocení
Leadership inspirovaný Amundsenem vedou dva trenéři, kteří se vzájemně doplňují. To dodává programu potřebnou dynamiku, která je nezbytná jak pro učení, tak pro herní aspekty tréninku.
Naši odborníci na toto školení jsou:
Trénink doporučujeme zkušeným manažerům, kteří hledají inovativní způsob, jak si vyzkoušet a dále rozvíjet své manažerské dovednosti.
Stejně úspěšně jsme program využili v programech rozvoje talentů pro manažery, kteří jsou na začátku své cesty.
Trénink trvá dva dny, obvykle od 9:00 do 17:00, s přestávkou na oběd a dvěma malými přestávkami – dopolední a odpolední.
Maximální počet účastníků tohoto tréninku je 12 osob, což striktně dodržujeme.
Doporučujeme větší školicí místnost, která umožňuje rozložení hrací plochy a dostatek prostoru pro cvičení.
Pro naše zákazníky vytváříme nabídky a obsah na míru. Chcete-li se dozvědět více informací nebo získat cenovou nabídku, kontaktujte nás
V prezenční formě vás v Leadership inspirovaném Amundsenem čekají dva dny. Naše vývojové programy maximálně přizpůsobujeme potřebám a možnostem našich klientů. V případě tohoto programu není zkrácená verze možná; zamýšlené učení spojené s touto zkušeností by nebylo možné zprostředkovat v kratším čase.
Vyvinuli jsme online verzi programu, která je sestavena do čtyř tříhodinových bloků, které doporučujeme realizovat ve dvou po sobě jdoucích dnech.