Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno ve službách a řešeních

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Cílová skupina

    • Manažeři střední úrovně

    Počet zapojených

    8 -12

    Jak dlouho to bude trvat

    2 dny

    Future Leadership Employee Experience
    • Prezenční trénink
    • Virtuálni trénink

    Zvyšování míry angažovanosti ve společnosti se stalo hlavním tématem, ale jak se zdá, způsob jak toho docílit, zůstává záhadou. Co však najisto víme je, že zaměstnanci musí být vnitřně motivováni a pracují-li v takovém prostředí, kde jsou motivováni, nabídnou pak více ze svého celkového potenciálu a schopností. Nejvíce dokáží jejich pracovní prostředí ovlivnit přímí nadřízení tím, že vytvářejí podmínky, které umožňují růst angažovanosti.

    Cílem tohoto programu je, aby si manažeři střední úrovně více uvědomili svou důležitost, sílu a odpovědnost při vytváření a podpoře takovéhoto prostředí pro své přímé podřízené. Manažerům během programu poskytneme vhodné nástroje, které jim umožní uplatnit správný přístup při vedení lidí.

    Engaging leader

    Trénink je postaven na 5 elementech modelu MAGIC, který se zaměřuje na zvyšování motivace a angažovanosti pomocí pěti konceptů: smysl (meaning), autonomie (autonomy), růst (growth), dopad (impact) a propojení (connection). Manažeři se také seznámí s fázemi tzv. Cesty zaměstnance a s tím, jak mají přistupovat k potřebám a obavám zaměstnanců v různých úsecích této cesty.

    Cíle tréninku

    • rozlišovat mezi spokojeností a angažovaností zaměstnance
    • aplikovat 5 elementů modelu MAGIC
    • porozumět potřebám generace Y a reagovat na ně
    • lépe pochopit potřeby zaměstnanců v různých fázích Cesty zaměstnance a identifikovat vhodné manažerské opatření
    • vést hloubkové rozhovory se zaměstnanci, identifikovat faktory, díky kterým se angažují
    • pozitivně ovlivňovat angažovanost kolegů v různých fázích Cesty zaměstnance

    Témata

    • Nedostatečně a příliš motivovaní zaměstnanci
    • Matice spokojenosti a angažovanosti zaměstnance a vhodný přístup vedení ke každému segmentu
    • Úrovně angažovanosti a efektivní vedení lidí na každé úrovni
    • Model MAGIC – 5 elementů angažovanosti a jejich uplatnění v manažerské praxi
    • Interview k angažovanosti – strukturovaná diskuse se zaměstnanci
    • Cesta zaměstnance a efektivní přístup v každé fázi cesty s cílem zvýšit angažovanost
    • Probádání motivátorů generace Y a jak využít jejich klíčové motivátory

    Potřebujete pomoci s Angažujícím leadrem?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení