Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno ve službách a řešeních

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Cílová skupina

    Počet zapojených

    Rozličné skupiny v rámci celé organizace

    Jak dlouho to bude trvat

    Employee Experience
    • Konzulting

    Mapování cesty zaměstnance je strukturovaný proces, kdy si vizuálně popisujeme celkovou zkušenost ve všech fázích interakce se společností, ať už z pohledu uchazeče o práci nebo zaměstnance. Cesta je komplexním pohledem na celý životní cyklus zážitků/ zkušeností, kterými zaměstnanec/ uchazeč prochází. Od prvního střetu se společností, přes nespokojenost v práci, až po odchod ze společnosti.

    Náš přístup k mapování cesty zaměstnance se zaměřuje na:

    1. Zkušenosti, které by uchazeč/ zaměstnanec chtěl od společností získat.

    2. To, co chce organizace potenciálnímu i stávajícímu zaměstnanci poskytnout.

    Pomocí cesty můžeme snadno vyhodnotit a vylepšit aktuální fungování z pohledu životního cyklu zaměstnance. Během projektu hledáme odpověď na otázku: „Jsou naše procesy a postupy ve vztahu k lidem atraktivní a poutavé?“

    První fáze je zaměřena na hodnocení aktuálního stavu, kdy upřímně a přímo hodnotíme zkušenosti zaměstnanců. Sledujeme při tom 4 fáze cesty uchazeče a zaměstnance. Ve druhé fázi designujeme požadovaný stav, kdy se snažíme implementovat všechny věci, přinášející okamžitý prospěch a také strategické projekty.

    Jako v každém konzultačním projektu, i zde o úspěchu rozhoduje implementace. Můžeme vytvořit vynikající nápady, které „ jen vložíme do šuplíku“ nebo vytvoříme takovou hodnotovou propozici pro zaměstnance, která naše snahy přetaví do výjimečné reality pro každého, kdo pro společnost pracuje nebo bude pracovat.

    Trvání

    • 4 – 6 týdnů na mapování cesty (pokud jsou již vytvořeny osobnosti zaměstnance a hodnotová propozice pro zaměstnance)
    • 8 – 12 týdnů na mapování cesty (pokud dříve nerealizoval žádný projekt zaměřený na branding společnosti)
    • 3 – 6 měsíců na podporu provádění (volitelné)

    Pracujeme na LEAN principech, žádný den nestráví zbytečnými činnostmi. Celý projekt zabírá 3 – 10 dní workshopů, s účastí zástupců společnosti.

    Máme standardizovaný, osvědčený a otestovaný proces mapování cesty zaměstnance (MCZ), který vždy plně přizpůsobíme konkrétním požadavkům a specifikům společnosti.

    Naše zaměření je interní i externí, MCZ řídí nejen náborové aktivity (přilákání talentů), ale i udržení a angažovanost stávajících zaměstnanců. Šetříme vám náklady a zvyšujeme efektivitu náborového marketingu. Jsme schopni výsledky projektu znovu použít v jiných útvarech společnosti nebo rozšířit projekt na jiná místa a krajiny.

    Potřebujete pomoct s mapováním cesty zaměstnance?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení