Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno ve službách a řešeních

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Cílová skupina

    • Manažeři, kteří realizují hodnotící rozhovory

    Počet zapojených

    8-12

    Jak dlouho to bude trvat

    1 den nebo 3 x 2,5 hod online

    • Prezenční trénink
    • Virtuálni trénink

    Hodnocení celoroční práce svých lidí během jednoho setkání může vytvořit obrovský tlak pro obě strany. Ale pokud je toto setkání vhodně vedené a hlavně připravené, může mít silně motivující efekt, dokonce i v případě, kdy byl výkon zaměstnance průměrný.

    Jedna z klíčových kompetencí manažera je vedení hodnotícího rozhovoru, jehož cílem je poskytnout zaměstnanci zpětnou vazbu s ohledem na jeho/její fungování.

    Část rozhovoru směřuje ke zhodnocení uplynulého času, část se naopak zaměřuje do budoucna na to, co má daný pracovník změnit, na co se má soustředit a podobně. Dokázat zvládnout takovýto typ rozhovoru je náročné nejen psychicky, ale i emočně. Kritérium úspěchu je, že zaměstnanec přijme zpětnou vazbu a je motivovaný dále na sobě pracovat a pomáhat realizovat cíle společnosti, jakož i naplňovat svůj plný potenciál.

     

    Cíle tréningu

    • Obeznámit se s efektivní přípravou na hodnotící rozhovor
    • Být schopný vést strukturovaný motivační hodnotící rozhovor s cílem rozvíjet zaměstnance
    • Dokázat se vyhnout chybám při vedení hodnotícího rozhovoru
    • Umět si zkalibrovat hodnocení výkonu ve společnosti (standartní/nadstandartní a nedostatečný výkon)

    Témata

    • Cyklus hodnocení výkonu a jak do toho zapadají hodnotící rozhovory a jejich cíl
    • Způsob vedení hodnotícího rozhovoru
    • Příprava a efektivní struktura hodnotícího rozhovoru
    • Prodiskutování hodnocení výkonu vůči definovaným očekáváním: silné stránky / dosáhnuté úspěchy, slabé stránky / nedostatky / rozvojové potřeby
    • Zabezpečení porozumění při hodnocení
    • Praktický nácvik vedení hodnotícího rozhovoru
    • Kalibrační cvičení ve vnímání standartního / nadstandartního / nedostatečného výkonu

    Potřebujete se ve firmě zkalibrovat při hodnocení výkonu?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení