Možná si myslíte, že prodávat může každý. Ať už jsme zákazník nebo obchodník, víme, co je úkolem obchodníka. Víme však i to, jak se obchodník stane skutečně úspěšným a efektivním? Účastníci tohoto kurzu se naučí, jak zvýšit výsledky prodeje zlepšením přístupu, dovedností a chování s využitím barevných energií Insights.
Během tréninku se účastníci kromě základních teorií připravují na dva ze svých zákazníků podle Matice zákazníků společnosti DEVELOR, přičemž navržené strategie mohou využít okamžitě po absolvování kurzu.

Prozkoumáme společně proces prodeje na základě modelu prodeje společnosti DEVELOR a také to, jak se dá pracovat efektivněji, pokud budeme využívat své silné stránky a barevnou typologii. Hovoříme také o chování a strategiích, které jsou potřebné pro úspěšný prodej, a to podle preferencí obchodníků. Účastníci si osvojují uplatňování hlavních zásad Insights® Discovery v kontextu prodeje.
Dále se učí, jak určit a rozpoznat dominantní barevné energie klienta, jak je v jednotlivých fázích procesu prodeje adaptovat a ovlivňovat. Účastníci mají možnost si vše prakticky vyzkoušet a pomocí na míru adaptovaných cvičení dále rozvíjet své znalosti o barevné typologii v procesu prodeje.
Osobní profil Insights® Discovery a nástavbová kapitola efektivní prodej jsou nedílnou součástí programu. Umožňuje jednotlivým účastníkům objevit jejich preferovaný styl prodeje, a také jak se tento styl projeví v každém kroku prodejního procesu.
Cíle tréninku
- Maximalizovat efektivitu prodeje s využitím všech čtyřech barevných energií v závislosti na typu zákazníka, jeho potřeb a prodejní situace.
Témata
- Přehled systému Insights® Discovery a barevných energií
- Znaky a projevy čtyřech barevných energií při prodeji
- Stanovení prodejních cílů
- Pochopení zákazníka
- Rozpoznávání barevných energií v řízení zákazníka
- Přehled stylu prodeje podle fáze procesu prodeje a revize osobních postupů
- Úspěšná komunikace a strategie prodeje pro zákazníky s různými barevnými energiemi
- Přizpůsobení nabídky podle barev
- Ovlivňování závazku a nákupní rezistence podle preferencí
- Akční plán