Zavřít
 Zavřít

DEVELOR Czech

Všechny kontakty
Magazine  

Nalezeno v službách a řešení

  • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
Projít všechny služby

Najít ve zdrojích

  • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
Prohlédnout všechny zdroje
  Kontaktujte nás

Cílová skupina

  • Manažeři a zaměstnanci, jejichž práce vyžaduje efektivní komunikaci s kolegy a zákazníky

Počet zapojených

8 - 12

Jak dlouho to bude trvat

2 dny

  • Prezenční trénink
  • Virtuálni trénink

V mnoha případech je odpovědí asertivní komunikace. Schopnost obhájit sebe a své zájmy a brát při tom v úvahu zájmy a cíle všech stran. Znamená to však, že se máme vždy chovat asertivně?

Domníváme se, že život je komplexnější a různorodější a odpovědí není vždy jen asertivní komunikace. Zastáváme přístup, ve kterém je asertivní komunikace naší VOLBOU.

Její využití závisí na kontextu a nemusí být vhodné ve všech situacích. V kritických situacích je však nejlepší volbou. Na tomto přístupu je postaven i náš obnovený program, který vás podpoří při interní i externí komunikaci.

Assertive communication - Critical conversations

Program je vystavěn v modulech a umíme ho tak co nejlépe přizpůsobit potřebám vaší společnosti a konkrétním pracovním situacím.

První část programu se zaměřuje na základní principy asertivní komunikace a zkoumá konkrétní vzorce nastavení mysli, tzv. ego stavy, které ovlivňují naše instinktivní i naučené chování a náš životní styl. Účastníci se naučí základní techniky asertivní komunikace, které se dají využít v každodenních situacích – jak se chovat asertivně a jak pomocí technik asertivní komunikace reagovat na agresivní či pasivní chování.

V druhé části programu se specificky věnujeme zvládání vybraných kritických situací pomocí rozličných pokročilých technik a procesů.

Cíle tréninku

  • používat komunikační dovednosti a být dobrými zprostředkovateli, příjemci, ale i se umět doptat
  • používat při práci metodu asertivní komunikace
  • formulovat své potřeby a očekávání jasně, věcně a asertivně
  • nastavit partnerské vztahy během komunikace
  • používat v praxi rozličné techniky asertivní komunikace
  • uplatnit asertivní chování při kritických rozhovorech typických pro společnost

Témata

I. Základy asertivity

  • Pojem a definice asertivity
  • Porozumění stavům ega -nastavení mysli, která ovlivňují naše chování
  • Proč a kdy být asertivní?
  • Jak být asertivní – principy a základní techniky

II. Inventář kritických rozhovorů

  • Dávání a přijímání zpětné vazby
  • Jak asertivně říci „ne”
  • Oznamování a přijímání špatných zpráv
  • Asertivní řešení stížností
  • Asertivní řešení konfliktů

III. Doplňkové techniky asertivity

Potřebujete pomoci s Kritickými rozhovory?

Pojďme si promluvit a najít to správné řešení pro vás.
Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

Související řešení