Zavřít
 Zavřít

DEVELOR Czech

    Všechny kontakty
    Aktuální dění
    Magazín  

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje
      Kontaktujte nás

    Cílová skupina

    • Manažeři a zaměstnanci, jejichž práce vyžaduje efektivní komunikaci s kolegy a zákazníky

    Počet zapojených

    8 - 12

    Jak dlouho to bude trvat

    2 dny

    • Prezenční trénink
    • Virtuálni trénink

    V mnoha případech je odpovědí asertivní komunikace. Schopnost obhájit sebe a své zájmy a brát při tom v úvahu zájmy a cíle všech stran. Znamená to však, že se máme vždy chovat asertivně?

    Domníváme se, že život je komplexnější a různorodější a odpovědí není vždy jen asertivní komunikace. Zastáváme přístup, ve kterém je asertivní komunikace naší VOLBOU.

    Její využití závisí na kontextu a nemusí být vhodné ve všech situacích. V kritických situacích je však nejlepší volbou. Na tomto přístupu je postaven i náš obnovený program, který vás podpoří při interní i externí komunikaci.

    Assertive communication - Critical conversations

    Program je vystavěn v modulech a umíme ho tak co nejlépe přizpůsobit potřebám vaší společnosti a konkrétním pracovním situacím.

    První část programu se zaměřuje na základní principy asertivní komunikace a zkoumá konkrétní vzorce nastavení mysli, tzv. ego stavy, které ovlivňují naše instinktivní i naučené chování a náš životní styl. Účastníci se naučí základní techniky asertivní komunikace, které se dají využít v každodenních situacích – jak se chovat asertivně a jak pomocí technik asertivní komunikace reagovat na agresivní či pasivní chování.

    V druhé části programu se specificky věnujeme zvládání vybraných kritických situací pomocí rozličných pokročilých technik a procesů.

    Cíle tréninku

    • používat komunikační dovednosti a být dobrými zprostředkovateli, příjemci, ale i se umět doptat
    • používat při práci metodu asertivní komunikace
    • formulovat své potřeby a očekávání jasně, věcně a asertivně
    • nastavit partnerské vztahy během komunikace
    • používat v praxi rozličné techniky asertivní komunikace
    • uplatnit asertivní chování při kritických rozhovorech typických pro společnost

    Témata

    I. Základy asertivity

    • Pojem a definice asertivity
    • Porozumění stavům ega -nastavení mysli, která ovlivňují naše chování
    • Proč a kdy být asertivní?
    • Jak být asertivní – principy a základní techniky

    II. Inventář kritických rozhovorů

    • Dávání a přijímání zpětné vazby
    • Jak asertivně říci „ne“
    • Oznamování a přijímání špatných zpráv
    • Asertivní řešení stížností
    • Asertivní řešení konfliktů

    III. Doplňkové techniky asertivity

    Potřebujete pomoci s Kritickými rozhovory?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení