- Workshop
- Konzulting
- Prezenční trénink
10-12 pro 1 tréninkovou nebo cílovou skupinu
celý projekt 9 až 18 měsíců
Kultura organizace je soubor sdílených hodnot, přesvědčení a norem ve firmě. Ovlivňuje chování zaměstnanců a jejich přístup k práci. Špatně nastavená firemní kultura přináší množství negativních aspektů od absencí, přes slabé služby až po zhoršenou kvalitu práce a sníženou morálku.
Dobře nastavená kultura organizace vytváří podmínky pro vzájemnou důvěru a psychologické bezpečí, které umožňují dávat a přijímat zpětnou vazbu na základě nastavených hodnot.
Důraz na lídry a ambasadory změny: Manažery a ambasadory změny vedeme k tomu, aby si uvědomili svou klíčovou roli v podpoře pozitivního pracovního prostředí a v rámci podpory angažovanosti svých týmů si plánovali kontinuální aktivity.
Dlouhodobá udržitelnost: Soustředíme se na dlouhodobou práci s organizační kulturou, nastavujeme a podporujeme kombinaci externích a interních intervencí, realizujeme periodické kvalitativní i kvantitativní hodnocení/měření skrze nastavené indikátory
Týmové sociomapování: podpora týmové komunikace a spolupráce prostřednictvím interaktivního online nástroje s atraktivní vizualizací (volitelné)
Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.