Zavřít
 Zavřít

DEVELOR Czech

    Všechny kontakty
    Magazín  

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje
      Kontaktujte nás

    Cílová skupina

    • Top manažéři
    • Manažeři střední úrovně

    Počet zapojených

    8 - 12

    Jak dlouho to bude trvat

    2 dny

    • Prezenční trénink
    • Virtuálni trénink

    Zvládání změn způsobených různými vnitřními a vnějšími faktory a zvládání nových situací jsou základem manažerské práce. Většina teorií a konceptů řízení změn se zaměřuje pouze na práci vrcholového managementu. To znamená, že nabízejí metody a řešení pro ty, kteří v rámci firmy uvádějí změny do pohybu. Z našich zkušeností ale vyplývá, že s problémy se obvykle setkává i střední a nižší management, nejen vrcholoví manažeři. Toto se stává zejména v momentě, kdy je již o povaze změn rozhodnuto a dané změny je nejen třeba automaticky přijmout, ale zejména se zaměřit na to, jak je co nejlépe představit a implementovat ve spolupráci s týmem.

    Tento program poskytuje řešení a účinné techniky jak manažovat proces změny ve středním a nižším managementu. Pomáhá získat lepší, nezaujatý pohled na průběh procesu a jak jej efektivněji řídit. Účastníci také poznají přirozené lidské reakce na změnu a jak na ně reagovat podporujícím a praktickým způsobem.

    Tento dvoudenní program poskytne nejmodernější přístupy a praktické nástroje, které pomohou zodpovědět na následující otázky: Jak udržet tempo s neustále rostoucím informačním tokem měnící se společnosti? Jaké manažerské triky a motivační nástroje použít na zvládání averze kolegů vůči změně? Co dělat pro to, abyste se vyhnuli selhání, které přináší opětovné přepracovávání přístupu a zaručili úspěch?

    Cíle tréninku

    • porozumět potřebě změny a přijmout ji
    • aplikovat nejnovější techniky na řízení změn
    • vyhodnotit a účinně zvládat averzi kolegů vůči změně
    • naplánovat celkový proces změny ve společnosti
    • uplatnit se v roli lídra v rámci komplexního mechanismu změny

    Témata

    • Definice změny a vzorec změny
    • Základní koncepty řízení změn (podle odborníků v oblasti řízení změn)
    • Lidský aspekt změny a úspěchu
    • Analytické techniky pro řízení změn
    • Důvody averze ke změnám a možnosti jak ji překonat
    • Mechanismus individuálního procesu změny
    • Co se očekává od leaderů v průběhu implementace změn
    • Nezbytné kroky k tomu, aby byla změna přijatelná

    Potřebujete pomoci s Management změny?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení