- Prezenční trénink
- Virtuálni trénink
8 - 12
2 dny
Při výběru manažera se ve většině případů díváme na jeho odbornost. Manažeři zaměření na odbornost však jen málokdy vědí, jak přimět své podřízené k nejlepšímu výkonu a jak je dále rozvíjet. Koučink je sice známým nástrojem manažerů, ale jen málo z nich ho umí využívat náležitým způsobem a docílit tak očekávaného výsledku. Tak, aby investovaný čas ze strany manažera i zaměstnance přinášel hodnotu.
Program se zabývá úlohou manažera jako kouče, tím jak zapadá do ostatních manažerských úkolů a do procesu hodnocení výkonu ve společnosti a jaká jsou kritéria úspěšného koučinku. Program také do hloubky zkoumá, jak vytvořit atmosféru důvěry, ve které se zaměstnanec může vzdělávat a rozvíjet.
Cílem tréninku je účastníky naučit, jak mohou dosáhnout výše uvedených cílů: pokud budou náležitě sledovat výkon, vytvářet důvěrné prostředí, umět se vyvarovat běžným chybám během koučovacích diskusí, používat vhodný jazyk a v neposlední řadě věnovat pozornost individuálním potřebám kolegů. Z vynikajících koučů se stanou úspěšní manažeři oddaných a motivovaných týmů.
Cíle tréninku
Témata
Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.