Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno ve službách a řešeních

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Cílová skupina

    • Manažeři a zaměstnanci z multikulturních týmů

    Počet zapojených

    10 - 12 účastníků

    Jak dlouho to bude trvat

    1 den / 2,5 h online

    Všechny kultury mají své vlastní vzory, zvyky a obyčeje, které jsou zakořeněné ve způsobu komunikace, chování a rozhodování. Občas míváme pocit, že cizinci jsou zvláštní: zvláštně komunikují, rozhodují, či vnímají čas. Možná bude těžké přijmout jejich preference, ale když jednou pochopíte, proč takovéto rozdíly existují, nebudete kulturní rozdíly vnímat jako zátěž, ale jako příležitost něco se naučit a něco nového objevit.

    Schopnost mezikulturní komunikace bychom měli chápat jako součást managementu znalostí a její zvládání by mělo být ve firmách nepsaným pravidlem. Tato schopnost by se měla považovat za nástroj strategického myšlení a plánování, za součást konkurenční výhody a přidané hodnoty a ve firmě by se měla co nejdříve začít rozvíjet.

    Během tohoto kurzu objevíte základní kulturní rozdíly  a důvody, které se za nimi skrývají, budete mít příležitost z vícero úhlů porovnat svou „domácí kulturu“ s „hostitelskou kulturou“ a také získáte praktické nápady, jak se úspěšně pohybovat v multikulturním prostředí.

    Cíle tréninku

    • pochopit podstatu a formování „kultury“
    • pochopit příčiny různých kulturních dimenzí pomocí Hofstedeho modelu
    • odhalit komunikační vzorce a myšlení, které se za nimi skrývá
    • dekódovat vysokokontextové a nízkokontextové zprávy
    • lépe pochopit vzorce poslouchání v různých kulturách
    • poznat obchodní etiketu vybraných kultur
    • lépe přizpůsobit komunikaci jiným kulturám

    Témata

    • vymezení pojmu kultura – co kulturu ovlivňuje
    • osobní preference versus kulturní vzory
    • Hofstedeho model: rámcové pochopení skutečnosti, proč a jakým způsobem jsme jiní
    • 4 kulturní dimenze podle G. Hofstedeho
    • hloubková analýza porovnání vybraných kultur
    • komunikace, např. vzory aktivního poslouchání v jednotlivých kulturách
    • monochronní versus polychronní vnímání času
    • postupný přehled součástí vybraných kultur: etika, zvyky při setkávání, co dělat a co nedělat
    • situační cvičení na míru a případové studie, vztahující se na vybrané kultury

    Potřebujete poradit ohledně multikulturní komunikace?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení