- Prezenční trénink
- Virtuálni trénink
8 - 12
2 dny
Víte, proč je ve skutečnosti jeden prodejce lepší než druhý? Jak může být prodejce úspěšnější?
Obchodník velmi často následuje zažité praktiky a naučené vzorce chování, a právě to komplikuje jeho práci. Ve většině případů si prodejce ani není vědom svých špatných návyků. Nestačí, že je motivován stát se dobrým prodejcem, musí znát i ty správné metody a proces.
Poradenský prodejní proces je důsledně navržený uvědomělý přístup k prodeji, který se zaměřuje na očekávání a potřeby klienta. Obchodníkům pomáhá při úspěšném zvládání jednání s klienty. Uvedený proces je postaven na následující myšlence: pokud zákazník obchodníkovi důvěřuje, že mu je schopen dodat produkt, který plně uspokojí jeho potřeby a odpovídá jeho rozpočtu, neexistuje nic, co by bránilo prodeji.
Během programu vysvětlíme fáze procesu prodeje, specifické pro trh i pro klienta. Následně se zaměříme na cíle a ideální chování obchodníka v každém z příslušných stádií tohoto procesu, a to v závislosti na očekávání zákazníka a jeho chování. Pomocí praktického přístupu a situačních cvičení specifických pro klienta si účastníci samostatně osvojí pro každý krok tohoto procesu postupy plánování a řízení celého prodejního setkání se zákazníkem, se zaměřením na dlouhodobý a oboustranně výhodný vztah.
Cíle tréninku
Témata
Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.