Zavřít
 Zavřít

DEVELOR Czech

    Všechny kontakty
    Nejbližší akce
    Magazín  

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje
      Kontaktujte nás

    Cílová skupina

    • Prodejci
    • Zaměstnanci technické podpory
    • Sales manažeři

    Počet zapojených

    8 - 12

    Jak dlouho to bude trvat

    2 dny

    Sales and CX
    • Prezenční trénink
    • Virtuálni trénink

    Víte, proč je ve skutečnosti jeden prodejce lepší než druhý? Jak může být prodejce úspěšnější?

    Obchodník velmi často následuje zažité praktiky a naučené vzorce chování, a právě to komplikuje jeho práci. Ve většině případů si prodejce ani není vědom svých špatných návyků. Nestačí, že je motivován stát se dobrým prodejcem, musí znát i ty správné metody a proces.

    Poradenský prodejní proces je důsledně navržený uvědomělý přístup k prodeji, který se zaměřuje na očekávání a potřeby klienta. Obchodníkům pomáhá při úspěšném zvládání jednání s klienty. Uvedený proces je postaven na následující myšlence: pokud zákazník obchodníkovi důvěřuje, že mu je schopen dodat produkt, který plně uspokojí jeho potřeby a odpovídá jeho rozpočtu, neexistuje nic, co by bránilo prodeji.

    Consultative sales process

    Během programu vysvětlíme fáze procesu prodeje, specifické pro trh i pro klienta. Následně se zaměříme na cíle a ideální chování obchodníka v každém z příslušných stádií tohoto procesu, a to v závislosti na očekávání zákazníka a jeho chování. Pomocí praktického přístupu a situačních cvičení specifických pro klienta si účastníci samostatně osvojí pro každý krok tohoto procesu postupy plánování a řízení celého prodejního setkání se zákazníkem, se zaměřením na dlouhodobý a oboustranně výhodný vztah.

    Cíle tréninku

    • následovat jednotlivé fáze poradenského prodejního procesu
    • přizpůsobit své chování podle stylu zákazníka a budovat důvěru ke své osobě a produktům / službám společnosti
    • klást správně otázky s cílem zjistit, jaké jsou potřeby potenciálního zákazníka
    • prezentovat produkty / služby přesvědčivým způsobem a představit osobní výhody pro zákazníka
    • zvládat námitky zákazníka a uzavřít obchod

    Témata

    • Poradenský prodejní proces a ideální chování obchodníka v každé fázi procesu
    • Důsledná příprava na prodejní setkání: budování důvěry před setkáním
    • Typologie DDS – jedinečný systém typologie zákazníků zaměřený na prodej
    • Přehled – komunikační technika, která zaručí motivaci klienta projít si procesem prodeje
    • Jaké jsou motivy nákupu a jak je odhalit?
    • Představení osobních benefitů
    • Odstraňování překážek v prodeji – řešení námitek a obav
    • Uzavření obchodu a další kroky

    Potřebujete pomoci s Poradenským prodejním procesem?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení