Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno ve službách a řešeních

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Cílová skupina

    • Prodejci
    • Manažeři, jejichž role vyžaduje komunikaci s kolegy a zákazníky

    Počet zapojených

    8 - 12

    Jak dlouho to bude trvat

    2 dny

    Sales and CX
    • Prezenční trénink
    • Virtuálni trénink

    Zákazníci očekávají péči šitou na míru jejich osobním potřebám a očekáváním. Chtějí, aby se s nimi jednalo férově a s respektem, ať už si objednávají nějakou službu, nebo řeší nějaký problém. Také potřebují, aby si někdo vyslechl jejich názor a ocenil jich, i když právě nemají pravdu. Během tréninku se účastníci podívají na různé prvky spokojenosti zákazníka a jak lze definovat související standardy kvality. Seznámí se s konceptem, jak překonávat očekávání. Pro zaměstnance jsou všechny tyto očekávání dost velkou výzvou, a to zejména v situacích nabitých emocemi, například když si zákazník stěžuje. Vyžadují vysokou míru ovládání se, sebedůvěry a dovedností, které jim takové situace pomáhají úspěšně zvládat.

    Program se zaměřuje na vhodný postoj a rozvoj komunikačních dovedností v kombinaci s ověřenými procesy, které účastníkům pomohou v práci se zákazníky.

    Účastníci přezkoumají různé aspekty spokojenosti zákazníka a jak lze pro ně definovat standardy výjimečnosti. Seznámí se s procesem jak překonávat očekávání, které jim poskytne praktický postup, jak krok za krokem zlepšovat spokojenost zákazníka.

    Customer care & Complaint handling

    Během tréninku účastníci prozkoumají různé úrovně angažovanosti zákazníka, pyramidu potřeb zákazníka a její vztah k teorii Momentů pravdy. Porozumí principům stížností a jak může efektivní řešení stížností ovlivnit loajalitu zákazníků. Naučí se jednoduchou techniku zvládání stížností v šesti krocích a procvičí si, jak ji asertivně uplatňovat, aby dosáhli lepší kultury v poskytování služeb a spokojenosti zákazníků.

    Cíle tréninku

    • porozumět základním konceptům péče o zákazníka
    • definovat „momenty pravdy“ pro zákazníka společnosti
    • vhodně reagovat na kritické momenty pravdy
    • budovat angažovanost a loajalitu zákazníků
    • pochopit, proč si lidé stěžují a co tím sledují
    • používat praktický proces zvládání stížností, přizpůsobený potřebám
    • vhodně komunikovat se zákazníkem

    Témata

    • Rozvoj postoje zaměřeného na službu
    • Prvky spokojenosti zákazníka
    • Angažovanost zákazníka
    • Jak plnit a překonávat očekávání zákazníka
    • Proces zvládání stížností
    • Zvládání náročných zákazníků
    • Řešení problémů

    Potřebujete pomoci se Starostlivosti o zákazníky a řešením stížností?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení