- Prezenční trénink
- Virtuálni trénink
8 - 12
2 dny
Zákazníci očekávají péči šitou na míru jejich osobním potřebám a očekáváním. Chtějí, aby se s nimi jednalo férově a s respektem, ať už si objednávají nějakou službu, nebo řeší nějaký problém. Také potřebují, aby si někdo vyslechl jejich názor a ocenil jich, i když právě nemají pravdu. Během tréninku se účastníci podívají na různé prvky spokojenosti zákazníka a jak lze definovat související standardy kvality. Seznámí se s konceptem, jak překonávat očekávání. Pro zaměstnance jsou všechny tyto očekávání dost velkou výzvou, a to zejména v situacích nabitých emocemi, například když si zákazník stěžuje. Vyžadují vysokou míru ovládání se, sebedůvěry a dovedností, které jim takové situace pomáhají úspěšně zvládat.
Program se zaměřuje na vhodný postoj a rozvoj komunikačních dovedností v kombinaci s ověřenými procesy, které účastníkům pomohou v práci se zákazníky.
Účastníci přezkoumají různé aspekty spokojenosti zákazníka a jak lze pro ně definovat standardy výjimečnosti. Seznámí se s procesem jak překonávat očekávání, které jim poskytne praktický postup, jak krok za krokem zlepšovat spokojenost zákazníka.
Během tréninku účastníci prozkoumají různé úrovně angažovanosti zákazníka, pyramidu potřeb zákazníka a její vztah k teorii Momentů pravdy. Porozumí principům stížností a jak může efektivní řešení stížností ovlivnit loajalitu zákazníků. Naučí se jednoduchou techniku zvládání stížností v šesti krocích a procvičí si, jak ji asertivně uplatňovat, aby dosáhli lepší kultury v poskytování služeb a spokojenosti zákazníků.
Cíle tréninku
Témata
Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.