Zavřít
 Zavřít

DEVELOR Czech

Všechny kontakty
Magazine  

Nalezeno v službách a řešení

  • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
Projít všechny služby

Najít ve zdrojích

  • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
Prohlédnout všechny zdroje
  Kontaktujte nás

Cílová skupina

  • Prodejci
  • Manažeři, jejichž role vyžaduje komunikaci s kolegy a zákazníky

Počet zapojených

8 - 12

Jak dlouho to bude trvat

2 dny

Sales and CX
  • Prezenční trénink
  • Virtuálni trénink

Zákazníci očekávají péči šitou na míru jejich osobním potřebám a očekáváním. Chtějí, aby se s nimi jednalo férově a s respektem, ať už si objednávají nějakou službu, nebo řeší nějaký problém. Také potřebují, aby si někdo vyslechl jejich názor a ocenil jich, i když právě nemají pravdu. Během tréninku se účastníci podívají na různé prvky spokojenosti zákazníka a jak lze definovat související standardy kvality. Seznámí se s konceptem, jak překonávat očekávání. Pro zaměstnance jsou všechny tyto očekávání dost velkou výzvou, a to zejména v situacích nabitých emocemi, například když si zákazník stěžuje. Vyžadují vysokou míru ovládání se, sebedůvěry a dovedností, které jim takové situace pomáhají úspěšně zvládat.

Program se zaměřuje na vhodný postoj a rozvoj komunikačních dovedností v kombinaci s ověřenými procesy, které účastníkům pomohou v práci se zákazníky.

Účastníci přezkoumají různé aspekty spokojenosti zákazníka a jak lze pro ně definovat standardy výjimečnosti. Seznámí se s procesem jak překonávat očekávání, které jim poskytne praktický postup, jak krok za krokem zlepšovat spokojenost zákazníka.

Customer care & Complaint handling

Během tréninku účastníci prozkoumají různé úrovně angažovanosti zákazníka, pyramidu potřeb zákazníka a její vztah k teorii Momentů pravdy. Porozumí principům stížností a jak může efektivní řešení stížností ovlivnit loajalitu zákazníků. Naučí se jednoduchou techniku zvládání stížností v šesti krocích a procvičí si, jak ji asertivně uplatňovat, aby dosáhli lepší kultury v poskytování služeb a spokojenosti zákazníků.

Cíle tréninku

  • porozumět základním konceptům péče o zákazníka
  • definovat „momenty pravdy” pro zákazníka společnosti
  • vhodně reagovat na kritické momenty pravdy
  • budovat angažovanost a loajalitu zákazníků
  • pochopit, proč si lidé stěžují a co tím sledují
  • používat praktický proces zvládání stížností, přizpůsobený potřebám
  • vhodně komunikovat se zákazníkem

Témata

  • Rozvoj postoje zaměřeného na službu
  • Prvky spokojenosti zákazníka
  • Angažovanost zákazníka
  • Jak plnit a překonávat očekávání zákazníka
  • Proces zvládání stížností
  • Zvládání náročných zákazníků
  • Řešení problémů

Potřebujete pomoci se Starostlivosti o zákazníky a řešením stížností?

Pojďme si promluvit a najít to správné řešení pro vás.
Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

Související řešení