Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Cílová skupina

    • Sales manažeři

    Počet zapojených

    8 - 12

    Jak dlouho to bude trvat

    2 dny

    • Prezenční trénink
    • Virtuálni trénink

    Navzdory rozdílům mezi jednotlivými společnostmi jsou výzvy v každé B2B situaci velmi podobné: jak můžeme zaručit, že oslovíme a získáme nejlepších potenciálních klientů, díky kterým bude naše firma života schopná? A jak co nejvíce vytěžíme ze spolupráce po získání zakázky? Abychom dosáhli těchto cílů, potřebujeme systematický přístup, důsledné plánování a uvědomělý vztahový management.

    Účastníci během programu rozvíjejí konkrétní prodejní dovednosti v oblasti B2B, díky kterým v roli prodejce zvýší pravděpodobnost získání nového zákazníka, nebo zvýší objem prodeje u stávajícího zákazníka.

    Strategic account management

    Kromě základních teorií (nákupní cyklus, osoby s rozhodovací pravomocí, typologie zákazníků a matrix klienta) se účastníci připraví na své dva zákazníky podle matrixu od Develor, přičemž navržené strategie mohou použít okamžitě po absolvování kurzu.

    Cíle tréninku

    • porozumět struktuře rozhodovacího procesu ve společnostech
    • rozpoznat nákupní motivy jednotlivců, kteří ovlivňují nákupní rozhodnutí klientů
    • rozpoznat jednotlivé fáze nákupního cyklu a přizpůsobit podle toho strategii
    • udělat si akční plán pro strategicky důležitého klienta a důsledně tento plán realizovat ve formě několika prodejních schůzek

    Témata

    • Charakteristika prodeje B2B „business-to-business“
    • Nákupní cyklus – kdy oslovit zákazníka a co je cílem takové interakce
    • Osoby s rozhodovací pravomocí – kdo ovlivňuje proces rozhodování a jaké jsou jejich motivy
    • Typologie zákazníků DDS na základě úlohy konkrétní osoby v procesu rozhodování
    • Jaké jsou typické motivy lidí s rozhodovací pravomocí
    • Prezentování výhod produktů / služeb přizpůsobených na míru více osobám
    • Matrix společnosti – jedinečný nástroj strategického plánování

    Potřebujete pomoci se Strategickým řízením klíčových zákazníků?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení