- Prezenční trénink
- Virtuálni trénink
8 - 12
2 dny
Navzdory rozdílům mezi jednotlivými společnostmi jsou výzvy v každé B2B situaci velmi podobné: jak můžeme zaručit, že oslovíme a získáme nejlepších potenciálních klientů, díky kterým bude naše firma života schopná? A jak co nejvíce vytěžíme ze spolupráce po získání zakázky? Abychom dosáhli těchto cílů, potřebujeme systematický přístup, důsledné plánování a uvědomělý vztahový management.
Účastníci během programu rozvíjejí konkrétní prodejní dovednosti v oblasti B2B, díky kterým v roli prodejce zvýší pravděpodobnost získání nového zákazníka, nebo zvýší objem prodeje u stávajícího zákazníka.
Kromě základních teorií (nákupní cyklus, osoby s rozhodovací pravomocí, typologie zákazníků a matrix klienta) se účastníci připraví na své dva zákazníky podle matrixu od Develor, přičemž navržené strategie mohou použít okamžitě po absolvování kurzu.
Cíle tréninku
Témata
Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.