- Prezenční trénink
- Virtuálni trénink
8 - 12
2 dny
Samozřejmě, že ano. Tento program poskytuje praktické odpovědi, jak na to.
Práci prodejců nebo kolegů v oblasti péče o zákazníka často brání rigidní praxe a nastavené vzorce chování. Ve většině případů si tyto nepříznivé návyky ani neuvědomují. Výzvou pro ně je rozpoznat situace v oblasti křížového a předního prodeje a využít příležitost k prodeji. To vyžaduje změnu jejich přístupu a také osvojení si nových prodejních technik, které jim pomohou překonat možný odpor.
Trénink transakčního prodeje se zaměřuje právě na tyto typické situace. Ať už během transakce v bance, stížnosti na zákaznickém centru telefonického operátora, nebo během povinné technické prohlídky v autoservisu, se správným postojem a chováním této situaci můžeme využít.
S praktickým přístupem a cvičeními, vytvořenými na základě reálných situací konkrétního klienta, si účastníci osvojí vědomý přístup k vedení zákazníka. A to směrem, který přinese větší obrat, a co je ještě důležitější, vyšší úroveň spokojenosti zákazníka.
Cíle tréninku
Témata
Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.