Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno ve službách a řešeních

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Cílová skupina

    • Zaměstnanci zákaznického servisu a technické podpory

    Počet zapojených

    8 - 12

    Jak dlouho to bude trvat

    2 dny

    • Prezenční trénink
    • Virtuálni trénink

    Samozřejmě, že ano. Tento program poskytuje praktické odpovědi, jak na to.

    Práci prodejců nebo kolegů v oblasti péče o zákazníka často brání rigidní praxe a nastavené vzorce chování. Ve většině případů si tyto nepříznivé návyky ani neuvědomují. Výzvou pro ně je rozpoznat situace v oblasti křížového a předního prodeje a využít příležitost k prodeji. To vyžaduje změnu jejich přístupu a také osvojení si nových prodejních technik, které jim pomohou překonat možný odpor.

    Trénink transakčního prodeje se zaměřuje právě na tyto typické situace. Ať už během transakce v bance, stížnosti na zákaznickém centru telefonického operátora, nebo během povinné technické prohlídky v autoservisu, se správným postojem a chováním této situaci můžeme využít.

    Transactional cross-selling

    S praktickým přístupem a cvičeními, vytvořenými na základě reálných situací konkrétního klienta, si účastníci osvojí vědomý přístup k vedení zákazníka. A to směrem, který přinese větší obrat, a co je ještě důležitější, vyšší úroveň spokojenosti zákazníka.

    Cíle tréninku

    • vybudovat důvěru zákazníků
    • rozpoznat různé chování zákazníků, přizpůsobit chování prodejce
    • rozpoznat a využít příležitosti na cross-sell a up-sell
    • navyšovat a zkoumat potřeby zákazníků
    • poskytnout přehled přizpůsobený každému typu zákazníka
    • přesvědčivě prezentovat produkty / služby společnosti, jakož i aktuální promo akce
    • zaměřit se na osobní potřeby zákazníků
    • prozkoumat skutečné příčiny námitek a jak je zvládnout

    Témata

    • Nastavení zákazníka, který má úmysl používat existující produkt nebo řešit stížnost
    • Proces transakčního prodeje
    • Koncept předběžných otázek a zkušební nabídky, klíčových atributů k vyvolání zájmu u zákazníka
    • Přehled – komunikační technika, která zajistí, že klient je motivován začít prodejní proces a projít všemi kroky
    • Otázky pro vyhodnocení potřeb v transakční situaci
    • Metody pro získání závazku
    • Prezentace osobních výhod produktu zákazníkovi
    • Odstranění prodejních bariér: zvládání námitek a obav

    Potřebujete pomoci s Transakčním prodejem?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení