Zavřít
 Zavřít

DEVELOR Czech

    Všechny kontakty
    Magazín  

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje
      Kontaktujte nás

    Cílová skupina

    • Prodejci a nákupčí
    • Manažeři a podřízení, kteří jednají s interními / externími klienty

    Počet zapojených

    8 - 12

    Jak dlouho to bude trvat

    2 dny

    Sales and CX
    • Prezenční trénink

    Každý den se setkáváme se situacemi, ve kterých musíme sladit naše zájmy a názory se zájmy a názory ostatních. Ti, kteří se při vyjednávání řídí instinktem, se obvykle soustředí na vlastní zájmy a cíle, což způsobuje nedorozumění s ostatními. Mnoho účastníků vyjednávání nemá pochyb o tom, že s partnery ve vyjednávání není jednoduché ani komunikovat ani dosáhnout úspěšné a plodné dohody.

    Program účastníky naučí účinně zvládat vyjednávání a zároveň při tom zachovat kvalitní vztah, což vyžaduje, aby přesně znali cíle, kterých chtějí dosáhnout a připravit se na proces vyjednávání strukturovaným způsobem.

    Program se zaměřuje na důslednou přípravu pomocí jedinečného nástroje – Plánovače vyjednávání, pomocí kterého se účastníci naučí, jak strukturovat vyjednávání, aby neztratili ze zřetele svůj základní cíl a byli si vědomi dalšího tahu.

    Negotiation - Strategy building

    Účastníci se naučí, jak identifikovat a stanovit priority pro možné dimenze vyjednávání, aby je v případě potřeby uměli vědomě konvertovat. Třešničkou na dortu je pak příprava na reálné vyjednávání pro společnost a procvičování vyjednávacích dovedností.

    Cíle tréninku

    • používat Plánovač vyjednávání, jedinečný nástroj pro analýzu a tvorbu vyjednávací strategie
    • důsledně se připravit na vyjednávání a naplánovat si různé priority
    • rozpoznat a připravit si dimenze vyjednávání a možnosti jejich konverze
    • identifikovat zájmy a pozice protistrany
    • využívat koncepty vyjednávání při interních jednáních
    • plynule konvertovat dimenze během vyjednávání
    • úspěšně manažovat proces vyjednávání

    Témata

    • Analýza konceptů vyjednávání: dimenze, pozice a zájem, oblasti akceptace a dohody
    • Konverze dimenzí
    • Plánovač vyjednávání pro společnost
    • Koncept Hodnotných konverzí ©
    • Definování a příprava vyjednávací strategie
    • Interní vyjednávání ve společnosti
    • Úspěšné zvládnutí procesu vyjednávání
    • Situační cvičení na vyjednávání přizpůsobené potřebám

    Potřebujete pomoci s Vyjednávací dovednosti I: Budujeme strategii?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení