Zavřít
 Zavřít

DEVELOR Czech

Všechny kontakty
Magazine  

Nalezeno v službách a řešení

  • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
Projít všechny služby

Najít ve zdrojích

  • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
Prohlédnout všechny zdroje
  Kontaktujte nás
Získejte, udržte a angažujte

Priority trojúhelníku attraction-retention-engagement se mohou v čase měnit, ale angažovaní lidé zůstávají na trhu faktorem úspěchu. Změna na trhu práce vyvolaná pandemií upravila silové pozice. HR ve spolupráci s manažery musí však stále vědomě dělat maximum, aby přes lidi zajistili firmě konkurenční výhodu.

V rámci služeb Employee Experience začínáme hodnocením aktuálního stavu. Následně společně s vámi redesignujeme cestu zaměstnance tak, aby reagovala vhodně na aktuální situaci. Klademe důraz na to, aby to, co se vymyslí, bylo realizovatelné v praxi - není nic horšího než propracovaný koncept, který je nerealizovatelný.

Insight 1

Employee Value Proposition v hledáčku

Službami v oblasti Employee Experience a Employee Engagement pomáháme vytvářet silnou značku zaměstnavatele. Vytváříme působící prostředí a kulturu tím, že adresujeme celý životní cyklus zaměstnance. Cílený proces začíná pochopením potřeb zaměstnanců a kandidátů.

Spolu definujeme persony, které následně slouží jako podklad při návrhu hodnotové nabídky zaměstnanců (Employee Value Proposition, EVP). EVP je atraktivním a unikátním příslibem pro současné i budoucí zaměstnance. Tato fáze je ukončena představením a schválením detailních popisů zaměstnaneckých person a souvisejících EVP.

Insight 2

Mapování Employee Journey

Znáte očekávání, cíle a frustrace (pain-pointy) vašich kandidátů a zaměstnanců? Pokud ne, nebude možné výrazně zlepšit retenci.

Nejlepším způsobem, jak tyto informace získat, je začít mapování cesty zaměstnance. Ta poskytne přehled zkušeností, které zaměstnanec zažívá v celém životním cyklu – od uvědomí si nespokojenosti v minulém zaměstnání až po odchod z vaší společnosti.

Neustálé zlepšování fází a touchpoint na cestě zaměstnance je způsob, jak vytvořit atraktivní a angažující pracovní prostředí. Tento proces je vhodné uzavřít tím, že spolu vytvoříme definici značky zaměstnavatele. Pokud se jedná o globální značku, centrální brand positioning poslouží jako zastřešující element, avšak regionální a místní adaptace je nutností.

Insight 3

Dohlédněte na implementaci

Náš ověřený proces upravujeme na míru konkrétní společnosti. Zaměřujeme se tak na interní i na externí faktory. Tím ovlivníme činnosti v náboru, ale také v rámci retenčních programů a angažovanosti zaměstnanců. Naším zapojením šetří firma náklady na lidské zdroje a zvyšuje i efektivitu náborového marketingu. Naším úkolem je naplánovat a facilitovat proces s plným zapojením vašich lidských zdrojů a marketingu.

Na konci je výstup Employer Brand Book. Ten však nemůže zůstat ležet na poličce. Podporujeme implementaci cesty zaměstnance – tréninkem a nastavením systému. S manažery trénujeme a konzultujeme to, jak budovat a udržovat působící prostředí. S naší pomocí tak maximalizují svou míru dopadu.

Související články

Potřebujete pomoct s Angažující zaměstnaneckou zkušeností?

Spojme se a vymysleme to správné řešení pro vás.
Zanechte nám vaše kontaktní údaje a brzy se vám jeden z nás ozve.