Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje
    Získejte, udržte a angažujte

    Priority trojúhelníku attraction-retention-engagement se mohou v čase měnit, ale angažovaní lidé zůstávají na trhu faktorem úspěchu. Změna na trhu práce vyvolaná pandemií upravila silové pozice. HR ve spolupráci s manažery musí však stále vědomě dělat maximum, aby přes lidi zajistili firmě konkurenční výhodu.

    V rámci služeb Employee Experience začínáme hodnocením aktuálního stavu. Následně společně s vámi redesignujeme cestu zaměstnance tak, aby reagovala vhodně na aktuální situaci. Klademe důraz na to, aby to, co se vymyslí, bylo realizovatelné v praxi - není nic horšího než propracovaný koncept, který je nerealizovatelný.

    Insight 1

    Employee Value Proposition v hledáčku

    Službami v oblasti Employee Experience a Employee Engagement pomáháme vytvářet silnou značku zaměstnavatele. Vytváříme působící prostředí a kulturu tím, že adresujeme celý životní cyklus zaměstnance. Cílený proces začíná pochopením potřeb zaměstnanců a kandidátů.

    Spolu definujeme persony, které následně slouží jako podklad při návrhu hodnotové nabídky zaměstnanců (Employee Value Proposition, EVP). EVP je atraktivním a unikátním příslibem pro současné i budoucí zaměstnance. Tato fáze je ukončena představením a schválením detailních popisů zaměstnaneckých person a souvisejících EVP.

    Insight 2

    Mapování Employee Journey

    Znáte očekávání, cíle a frustrace (pain-pointy) vašich kandidátů a zaměstnanců? Pokud ne, nebude možné výrazně zlepšit retenci.

    Nejlepším způsobem, jak tyto informace získat, je začít mapování cesty zaměstnance. Ta poskytne přehled zkušeností, které zaměstnanec zažívá v celém životním cyklu – od uvědomí si nespokojenosti v minulém zaměstnání až po odchod z vaší společnosti.

    Neustálé zlepšování fází a touchpoint na cestě zaměstnance je způsob, jak vytvořit atraktivní a angažující pracovní prostředí. Tento proces je vhodné uzavřít tím, že spolu vytvoříme definici značky zaměstnavatele. Pokud se jedná o globální značku, centrální brand positioning poslouží jako zastřešující element, avšak regionální a místní adaptace je nutností.

    Insight 3

    Dohlédněte na implementaci

    Náš ověřený proces upravujeme na míru konkrétní společnosti. Zaměřujeme se tak na interní i na externí faktory. Tím ovlivníme činnosti v náboru, ale také v rámci retenčních programů a angažovanosti zaměstnanců. Naším zapojením šetří firma náklady na lidské zdroje a zvyšuje i efektivitu náborového marketingu. Naším úkolem je naplánovat a facilitovat proces s plným zapojením vašich lidských zdrojů a marketingu.

    Na konci je výstup Employer Brand Book. Ten však nemůže zůstat ležet na poličce. Podporujeme implementaci cesty zaměstnance – tréninkem a nastavením systému. S manažery trénujeme a konzultujeme to, jak budovat a udržovat působící prostředí. S naší pomocí tak maximalizují svou míru dopadu.

    Související články

    Potřebujete pomoct s Angažující zaměstnaneckou zkušeností?

    Spojme se a vymysleme to správné řešení pro vás.
    Zanechte nám vaše kontaktní údaje a brzy se vám jeden z nás ozve.