Kdy?
18. října 2024 | 09:00 - 10:30
Kde?
ZOOM business - detaily vám zašleme po potvrzení registrace
Pro koho?
Pro interní HR profesionály a manažery
O řízení změn jste už možná slyšeli a četli mnohé, a věříme, že jste také mnoho změn sami zažili. Naše doba je výjimečná množstvím změn, kterým čelíme, a tím, že přicházejí náhle a jsou mnohem většího rozsahu. Změny se týkají každého aspektu našeho života a mnohdy přicházejí najednou. Uchopit toto komplexní téma prakticky je velká výzva. Proto jsme se rozhodli zaměřit se na lidský aspekt změn – na to, jak lidé změny prožívají a jaké chování a činy by měli mít úspěšní „Change Navigátoři“ – lidé zodpovědní za podporu změn.
Co vás na naší virtukávě čeká? Nejdříve se podíváme na toho, kdo změnu navrhuje a implementuje. Probereme kroky, které takový „Change Manažer“ podniká a jaké nástroje mohou být užitečné.
Druhý pohled věnujeme těm, kteří jsou změně vystaveni, ale nejsou jejími iniciátory. Prozkoumáme fáze, kterými prochází člověk odolávající změně a co mu v jednotlivých fázích může pomoci.
Následně se budeme soustředit na psychologické aspekty prožívání změn, které se projevují skrze chování a konkrétní činnosti, které lidé typicky zažívají.
Společně si odpovíme na následující otázky:
- Jak promýšlet změnu ještě ve fázi přípravy?
- Jak naplánovat jednotlivé kroky změny a jaké jsou nejčastější chyby?
- Jak realizovat změnu, provádět lidi procesem změny a navigovat je k novému způsobu fungování?
- Kde jsou nejčastější výzvy a jak je řešit?
- Jak udržet motivaci zaměstnanců během celého procesu změny?
Proč se vám vyplatí přijít:
- Se změnou jako tématem v různých podobách pracujeme v DEVELORu už od samého začátku. Za ty roky jsme nasbírali velké množství zkušeností a případových studií. Vtěsnat všechny tyto znalosti do jedné virtukávy je velká výzva, ale my se jí rádi chopíme.
- Naše setkání vám přinese nejen teoretické znalosti, ale i praktické tipy a nástroje, které můžete okamžitě využít ve své práci.
- Virtukávou vás provedou naši lektoři, pro které je téma změn jedním z jejich trenérských pilířů. Tato naše 3 esa Change Managementu se spojila, aby vám přinesla esenci poznání, co v tomto tématu děláme a s jakými postupy, úspěchy a neúspěchy se setkáváme.
Událostí vás provedou:
Martina Georgievová | Senior konzultantka a trenérka
Martina je zkušený stratég designování různych organizačních změn a již mnoho let provází lidi v oblastech rozvoje kompetencí „Change manažerů“.
Denis Bulejka | Trenér, kouč
Denis v sobě snoubí roli trenéra a kouče a to mu pomáhá změny nejen v rámci rozvoje nastartovat, ale ich potom aj upevniť v nových rutinách cez individuálnu koučingovú podporu.
Juraj Surma | Trenér, kouč, mentor
Specializací Juraje jsou změny týmů, organizací a jednotlivců. Juraj přistupuje k rozvoji lidí transformačně a součástí procesu, kterým své klienty provází, je mimo jiné právě fáze implementace změny.