Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno ve službách a řešeních

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Jak jistě mnozí víte, DEVELOR Czech patří spolu s dalšími pobočkami ve středo a východoevropských státech, ale i v některých asijských, do veliké, dynamicky se rozvíjející mezinárodní rodiny, v jejímž čele stojí DEVELOR Interntional. A byl to právě DEVELOR International, kdo 4. března letošního roku uspořádal první mezinárodní konferenci v regionu EMEA na téma „Zákaznická zkušenost (CX).“ Této oblasti se DEVELOR v posledním roce intenzivně věnuje, uskutečnil například rozsáhlý průzkum týkající se zákaznické zkušenosti a s úspěchem doručil i první CX projekty klientům. Konference se setkala s velikým ohlasem, konala se v Budapešti za účasti 10 zemí a téměř sto účastníků, kteří si vyslechli poutavé přednášky řečníků a mohli sdílet své zkušenosti v průběhu mnohých workshopů. Akce byla velice inspirativní a podnětná a tímto ještě jednou děkujeme všem zúčastněným, přednášejícím i celému týmu organizátorů za skvělou přípravu a průběh!

     

    CX

    Na závěr konference se konalo slavnostní předání cen za nejlepší CX projekt v roce 2014. Telekom Maďarsko převzal cenu za svůj program Mobile Scholar a cenu za „Nejlepší Customer Experience Projekt 2014“ získal K&H Bank za inovativní, personalizované úvěrové poradenské služby. Oceněným moc gratulujeme!

    Zvládejte hybridní operace

    Zanechte váš e-mail a získejte nejnovější elektronickou knihu nabitou testovanými tipy, jak pracovat v hybridním týmu.


      Související články