Zavřít
 Zavřít

DEVELOR Czech

Všechny kontakty
Magazine  

Nalezeno v službách a řešení

  • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
Projít všechny služby

Najít ve zdrojích

  • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
Prohlédnout všechny zdroje
  Kontaktujte nás
Prodej takový jaký byl, skončil

Ačkoli v mnoha zemích se přísná omezení povolila, návyky lidí se změnily: lékaři zjistili, že nemusí přijímat medicínské reprezentanty osobně, manažeři prodejen objednávají zboží online. Obchodní týmy musí budovat nové interakce se zákazníkem a redefinovat to, jak se prodejci či vztahoví manažeři v nich chovají.

Virtuální setkání jsou podstatně odlišná od fyzických. A přestože některé dosavadní praktiky mohou stále fungovat, očekávání zákazníků se změnila téměř v každém odvětví. I prodejci se musí změnit. K tomu potřebují nejdříve upravit svůj postoj. Myšlení „Ono se to vrátí do normálu." musí nahradit „Svět je jiný, přizpůsobme se.". Teprve potom se můžeme podívat na jejich dovednosti, které potřebují pro budování důvěry, analýzu potřeb zákazníka či prezentaci produktu nebo řešení.

Insight 1

Méně času na budování důvěry

Dnes – bez ohledu na to, zda se setkáváme osobně nebo online – jsou možnosti budování důvěry omezené. Online komunikace i sociální distanc ztěžují šanci udělat dobrý dojem. Zákazníci odkládají méně kritické nákupy. Nejistá budoucnost dělá klienty opatrnější a méně rozhodné.

Rutiny a chování obchodníků, které upadly, potřebují oživit. Na důležitosti nabírá to, aby se prodejce vědomě přizpůsobil klientovi a vytvořil raport. Je potřeba se systematicky připravit na každou interakci se záměrem překonat očekávání.

Při práci s obchodníky začínáme formováním postojů, aby akceptovali změny jako nutnost, dokonce jako příležitost. Následně s nimi prakticky zdokonalujeme osvědčené techniky a přidáváme k nim nové postupy vhodné do nové éry. Na tréninku využíváme ověřené fungující metody v praktických situacích, stavěných na konkrétním odvětví a firmě.

Insight 2

Prodej je více než jen objednávání

Stále větší posun směrem k online dělá na první pohled analýzu potřeb jako zbytečnou. Dnes si můžete Teslu objednat díky pouhým 5 kliknutím. Zákazníci tak získávají mylnou domněnku, že bez konzultace s odborníkem je jejich rozhodnutí stejně dobře informované a naplní jejich potřeby stejně dobře, jako když využijí expertního poradce.

Klíčovou výzvou pro obchod se stává etablovat prodejce jako experta, který přináší hodnotu pomocí konzultací. Je nutné obchodní týmy proškolit v tom, jak tuto roli zodpovědně zastávat. Poznání informací o produktu či službě nestačí. DEVELOR se během programů rozvoje obchodníků zaměřuje na pochopení a procvičení všech rolí prodejce – obchodníka, důvěrné osoby a experta.

Insight 3

Interakce buduje zkušenost

Mylný dojem „Vždyť to všechno udělám online.” také přináší výzvu v budování zákaznické zkušenosti. Firma, aby uspěla, musí buď jít naplno do online, nebo musí přinést tu nejlepší nákupní a zákaznickou zkušenost.

Firmy, které chtějí maximalizovat hodnotu osobní interakce se zákazníkem mají jasnou cestu – revidovat zákaznickou cestu (Customer Journey), přetrénovat vedení klíčových interakcí a systematické manažování kvality na jednotlivých touchpoint.

Náš přístup v rozvoji obchodu je jasný – naučit lidi překonávat očekávání zákazníka přes fungující komunikační vzorce a manažerům pomoci udržet rutiny, které vhodné chování upevňují.

Naše řešení pro Prodej a péči

Související články

Potřebuje pomoct s Prodejem a péčí v novém světě?

Spojme se a vymysleme to správné řešení pro vás.
Zanechte nám vaše kontaktní údaje a brzy se vám jeden z nás ozve.