Zavřít
 Zavřít

DEVELOR Czech

    Všechny kontakty
    Aktuální dění
    Magazín  

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje
      Kontaktujte nás

    Kdy?

    4. března 2021 14:00 - 15:30

    Kde?

    ZOOM business - detaily vám zašleme po potvrzení registrace

    Pro koho?

    Pro interní HR profesionály a manažery, kteří chtějí dělat skvělá setkání a workshopy.

    Vzpomeňte si na posledních 10 meetingů, kterých jste se zúčastnili. Jaké byly? Je třeba říci více o tom, proč je důležité něco udělat s online meetingy a workshopy? Pokud je vám jasné, že je třeba jednat a chcete vědět, jak na to, můžete se registrovat zde. Pokud stále nejste přesvědčeni, že online meetingy by se měly zlepšit, pokračujte ve čtení.

    Meetingy, které jsou nepřipravené, nekvalitně odvedené a s minimální angažovaností, stojí firmu čas a peníze. Dokonce vícenásobně – v jejich přípravě, čase, který na nich lidé tráví a v čase, který stráví dodatečným debatováním a zjišťováním „O čem to celé vlastně bylo a co mám teď dělat?“

    Navíc pro všechny je to nepříjemné. Jistě jste sami zažili, když online workshop či taktická porada prostě nešla dobře.

    Pro toho, kdo setkání vede, je to největší výzva. Pokud týmu neprodáte vaši myšlenku, neovlivníte vaše partnery či kolegy, nedosáhnete potřebného výstupu, vaše práce je těžší, než by musela být.

     

    A přitom stačí tak málo – odvést skvělý meeting

    Říká se nám to snadno, provedení je o něco těžší. DEVELOR dělá týdně 100+ online aktivit – od interních meetingů, přes webináře, tréninky až po top-management workshopy. Přesto, či právě proto, že jsme profesionálové, interně organizujeme Trénink virtuálního trenéra. Na této virtuální kávě vám dovolíme nahlédnout pod pokličku v naší kuchyni.

    Přidejte se na 90 minutovou interaktivní virtukávu – získáte nejen inspiraci, ale i konkrétní tipy na to, jak posunout setkání a workshopy o dvě úrovně výše.

    Program je připraven interaktivně

    Virtuální káva – interaktivní online aktivita – trvá 90 minut, během kterých pokryjeme následující témata:

    • Jak kvalita prezentací a meetingů mění firemní kulturu
    • Jak udělat online setkání (workshop, brainstorming, review) co nejvíce interaktivní a bojující
      • Já – prezentér / facilitátor – v online světě
      • Oni – co vtahuje lidi do dění
      • My –  Jak fungovat jako jeden tým během workshopů
      • Tipy a triky – doporučení na konkrétní nástroje, postupy a triky, které učiní vaše setkání skutečně údernými a dynamickými
    • Jak naučit lidi ve firmě dělat skvělé meetingy
    • Otázky

    Během celého programu vás Martin a Pavlína budou zapojovat – ať už otázkami, sdílením zkušeností, nebo přímo praktickým zkoušením nových postupů a nástrojů. Není lepší cesta na učení.

    Přijďte získat inspiraci i praktické tipy

    Možná se ptáte, proč byste přišli jako manažer či HR profesionál právě na tento webinář. My to vidíme takto:

    Naučíte se praktické, okamžitě použitelné postupy, jak posunout vaše meetingy a prezentace pro management o dvě úrovně výše.

    Poznáte, jak použít pokročilé funkce všech platforem online meetingů, ponoříte se do Miro boardů a objevíte mnohem více cest, jak vtáhnout účastníky do dění a nedovolit jim vás „ghostovat.“

    Získáte jasno v tom, co DEVELOR dokáže udělat pro kvalitu meetingů vaší firmy. O kolik procent by se zlepšila angažovanost a výkonnost lidí, kdyby meetingy skutečně stály za účast?

    Provázet vás budou dva skvělí trenéři

    Martin Kunc

    Martin je offline a online prezentér par excellence, ale zejména, dokáže výborně vtahovat lidi do dění. Žádný jeho trénink a workshop nejsou o jednostranném mluvení. U Martina vám spíše hrozí, že i tam, kde to nečekáte, bude velká míra interaktivity. V online světě se velmi rychle našel a jeho online workshopy jsou vysoce ceněné manažery na všech úrovních. Jelikož pracuje často s top-managementem a náročnými byznys partnery, dokáže vás zorientovat v tom, jak dosahovat výsledku na různých typech setkání – od operativních denních updatů, po velké taktické a strategické porady, až po celodenní workshopy zaměřené na strategii, tvorbu nových produktů a jiné.

     

    Pavlína Moudrá

    Pavlína stále aktivně působí jako interní HRistka. Ví tedy přesně, s čím se potýkají lidé na meetinzích v korporacích a dokáže se naplno vžít obzvláště do role HR člověka, který někdy „bojuje“ o pozornost byznysu. Pavlína vám přinese konkrétní tipy, co jí fungovalo a nefungovalo v online prostředí i to, jak „infikovat“ kolegy na kulturu kvalitních setkání.