Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Cílová skupina

    • Všichni zaměstnanci

    Počet zapojených

    8 - 12

    Jak dlouho to bude trvat

    1 - 2 dny

    • Prezenční trénink
    • Virtuálni trénink

    To, jak dnes pracujeme, se velmi liší od naší práce před deseti lety. Naše úkoly i povinnosti jsou velmi proměnlivé a často nejasné a musíme tak zvládat neustálé změny a obrovský tok informací. Přitom stále něco odvádí naši pozornost. V těchto nových podmínkách už klasické koncepty managementu času nenabízejí adekvátní řešení.

    Potřebujeme dostatečně flexibilní systém, díky němuž ušetříme více času, než strávíme nad jeho používáním. Musí být spolehlivý a musí umět odlehčit naši mysl, abychom mohli uvolnit kapacitu a naplno vnímat přítomný okamžik a nové výzvy, které před námi stojí. Náš program je odvozen právě od takovéhoto systému. Jde o metodu Getting Things Done (GTD nebo Mít vše hotovo), kterou vyvinul americký autor David Allen.

    Task & Time management

    Účastníci získají několik praktických tipů, které mohou začít okamžitě používat. Seznámí se se čtyřmi klíčovými principy, díky kterým dosáhnou větší efektivity a menšího napětí. Účastníci, kteří se rozhodnou naplno využívat tento systém, určitě ocení, jak jim pomůže nastolit pořádek v hlavě, stanovit priority a dokončit úkoly včas a bez pocitu stresu. S implementací některých kroků začneme už během tréninku, abychom účastníkům tento systém umožnili vyzkoušet.

    Cíle tréninku

    • aplikovat 4 efektivní pravidla, jak přistupovat k manažování času a úkolů
    • připravit se na práci s novým systémem a přizpůsobit si jej dle vlastních potřeb
    • sesbírat všechen materiál a úkoly, které zaměstnávají jejich pozornost
    • zpracovat a uspořádat shromážděné položky
    • umět vyhodnotit stav svých úkolů či projektů
    • uvolnit krátkodobou paměť, tím pracovat produktivněji, ale méně stresujícím způsobem

    Témata

    • 4 pravidla jak se stát okamžitě efektivnějšími a produktivnějšími
    • Přehled procesu, cíle a logika každého kroku
    • Sběr všech našich úkolů, povinností, projektů a nápadů, které chceme manažovat
    • Vytvoření našeho vlastního systému, díky kterému najdeme věci snadno a rychle
    • Správa e-mailů
    • Jak s tímto systémem zvládat prokrastinaci a rozptýlení
    • Individuální akční plán

    Potřebujete pomoci s Profesionálním manažováním času a úkolů?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení