Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno ve službách a řešeních

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Cílová skupina

    • Manažeři a zaměstnanci, jejichž práce si vyžaduje efektivní komunikaci s kolegy a zákazníky

    Počet zapojených

    8 - 12

    Jak dlouho to bude trvat

    2 dny

    • Prezenční trénink
    • Virtuálni trénink

    Schopnost mluvit se sebedůvěrou, jasně a srozumitelně, aktivně naslouchat a motivovat nebo ovlivňovat jiné, je zásadní. Nemusí však být samozřejmostí.

    Náš kurz rozvíjí základní komunikační dovednosti, které účastníkům umožňují naučit se komunikovat efektivně, jasně a přesvědčivě, aby jim ostatní porozuměli. Zároveň jim umožňuje získat přijetí a souhlas komunikačního partnera a naučit se porozumět ostatním díky aktivnímu naslouchání.

    Kromě osvojení si principů a základů komunikace se program zaměřuje také na uvědomění si vlastních silných a slabých stránek v komunikaci. Odhaluje prostor pro další osobní rozvoj a poskytuje jednotlivým účastníkům následnou podporu. Kurz podpoří sebedůvěru a sebevědomí účastníků při používání různých komunikačních kanálů: osobní komunikaci, zasílání e-mailů nebo telefonování. Díky tomu budou účastníci umět lépe vyjádřit a budou schopni dosáhnout v soukromém i pracovním životě více úspěchů.

     

    Cíle tréninku

    • efektivněji komunikovat díky vyjadřování myšlenek jasným a srozumitelným způsobem tak, aby je druhá strana vnímala a pochopila
    • využívat aktivní naslouchání, aby lépe pochopili své komunikační partnery, ověřovat pochopení

    Témata

    • Složky a proces komunikace
    • Zóny vlivu – od reaktivity k proaktivitě, kdy a proč být proaktivní a co tím získám
    • Komunikační kanály a jejich účinek na nás
    • Typické chyby a úskalí ve verbální a neverbální komunikaci
    • Pravidla jednoznačné komunikace skrze různé komunikační kanály
    • Různé komunikační aspekty na zprostředkování obsahu a pocitů
    • Aktivní naslouchání
    • Techniky kladení otázek

    Potřebujete dosáhnout toho, aby vaši lidé komunikovali efektivněji?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení právě pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení