Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno ve službách a řešeních

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Zvyšování prodejní výkonnosti

    Prostřednictvím rozvoje manažerů prodeje

    CEZ

    s

    Organizační výzva

    • V souvislosti s liberalizací obchodu s elektrickou energií a plynem zamezit odchodu svých zákazníků k jiným dodavatelům elektřiny a získávat své zákazníky i pro odběr zemního plynu
    • Identifikovaná potřeba zvýšit manažerskou výkonnost supervizorů v oblasti vedení a rozvoje operátorů v týmu retencí a v prodejním týmu

    s

    Naše řešení

    Pokud se o Develor řešení chcete dozvědět více, kontaktujte nás na: info.czech@develor.com

    s

    Dosažený výsledek

    • Počet nově uzavřených smluv na odběr plynu se navýšil o 20%
    • Podíl smluv na odběr elektřiny udržených na základě retenčních hovorů se zvýšil z 13% na 18,2 %
    • Byl splněn cíl minimálně udržet kvalitu hovorů (zlepšení z 96,52% na 97,46 %)

     s

    Písemná reference od klienta

    Školení vedená Janou Horákovou nám přinesla hmatatelné výsledky ve zvýšení prodejů a zlepšení výkonnosti  týmu. Supervizorky, které školením prošly, velice jednoduše pod Jany vedením zavedly získané vědomosti do praxe. Zvláště oceňujeme “hands on“ přístup, kdy Jana pouze nepředává vědomosti ve školící místnosti, ale aktivně pomáhá vše zavést do praxe. Velice rychle nasála atmosféru ve firmě a team leadrům pomohla sestavit konkrétní akční plán, který vedl ke zlepšení nejenom prodejních výsledků, ale také ke zlepšení atmosféry a vztahů v týmu. Supervizorky se naučili, jak aktivně naslouchat lidem, nechat je navrhnout řešení, předávat zpětnou vazbu  a delegovat. Většina informací se velmi dobře převáděla do praxe.

    Ing.Slavěna Summerfield, Vedoucí odboru speciálních služeb, ČEZ Zákaznické služby s.r.o.

    Zvládejte hybridní operace

    Zanechte váš e-mail a získejte nejnovější elektronickou knihu nabitou testovanými tipy, jak pracovat v hybridním týmu.