Zavřít
 Zavřít

DEVELOR Czech

    Všechny kontakty
    Magazín  

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje
      Kontaktujte nás

    Budování pozitivní zákaznické zkušenosti

    O2 Guru

    O2_PS

    s

    Organizační výzva

    • Připravit po komunikační stránce vybrané zaměstnance prodejen (O2 Guru) na zcela nový přístup k zákazníkovi
    • V jednání zákazníkovi přinést nevšední zážitek, spokojenost a inspiraci k užívání nových služeb

    s

    Naše řešení

    Pokud se o Develor řešení chcete dozvědět více, kontaktujte nás na: info.czech@develor.com

    s

    Dosažený výsledek

    • Vysoké účastnické hodnocení – obsah 97%, trenér 99%
    • Navazující průzkum spokojenosti zákazníků ukázal, že 91 % dotázaných považovalo setkání s O2 Guru za výjimečný zážitek
    • 97% dotázaných ve stejném průzkumu by zkušenost s O2 Guru doporučilo svým známým

    s

    Písemná reference od klienta

    Jeden z účastníků kurzu uvedl: „Školení, které dává smysl, je to to, co potřebujeme. Toto bylo ušité na míru. Trenér vystihl věci, které chceme a potřebujeme slyšet. Nejlepší školení za poslední 2 roky.  Jsem moc rád, že jsem se ho mohl účastnit.

    Zpětná vazba na obsah, provedení školení i osobnost lektora od všech zúčastněných byla vynikající. Spolupráci, exekutivu i následné vyhodnocení považujeme za velmi profesionální a jsme s plánováním, průběhem i výsledky velmi spokojeni.“ Vladimír Plch, O2 Guru project manažer

    Zvládejte hybridní operace

    Zanechte váš e-mail a získejte nejnovější elektronickou knihu nabitou testovanými tipy, jak pracovat v hybridním týmu.