Budování pozitivní zákaznické zkušenosti
O2 Guru
s
Organizační výzva
- Připravit po komunikační stránce vybrané zaměstnance prodejen (O2 Guru) na zcela nový přístup k zákazníkovi
- V jednání zákazníkovi přinést nevšední zážitek, spokojenost a inspiraci k užívání nových služeb
s
Naše řešení
Pokud se o Develor řešení chcete dozvědět více, kontaktujte nás na: info.czech@develor.com
s
Dosažený výsledek
- Vysoké účastnické hodnocení – obsah 97%, trenér 99%
- Navazující průzkum spokojenosti zákazníků ukázal, že 91 % dotázaných považovalo setkání s O2 Guru za výjimečný zážitek
- 97% dotázaných ve stejném průzkumu by zkušenost s O2 Guru doporučilo svým známým
s
Písemná reference od klienta
Jeden z účastníků kurzu uvedl: „Školení, které dává smysl, je to to, co potřebujeme. Toto bylo ušité na míru. Trenér vystihl věci, které chceme a potřebujeme slyšet. Nejlepší školení za poslední 2 roky. Jsem moc rád, že jsem se ho mohl účastnit.“
„Zpětná vazba na obsah, provedení školení i osobnost lektora od všech zúčastněných byla vynikající. Spolupráci, exekutivu i následné vyhodnocení považujeme za velmi profesionální a jsme s plánováním, průběhem i výsledky velmi spokojeni.“ Vladimír Plch, O2 Guru project manažer
Témata
Případové studieZvládejte hybridní operace
Zanechte váš e-mail a získejte nejnovější elektronickou knihu nabitou testovanými tipy, jak pracovat v hybridním týmu.