Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno ve službách a řešeních

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Zvyšování zákaznické spokojenosti

    Rozvoj operátorů pasivní linky Call centra

    teliacall_logo

    s

    Organizační výzva

    • Vedením společnosti stanoven cíl zvýšit kvalitu služeb poskytovaných zákazníkům
    • Identifikovaná potřeba zkvalitnit strukturu retenčních hovorů na pasívních linkách pro externího klienta
    • Snížit počet hovorů, které jsou externím klientem vyhodnoceny jako „špatné“ – jedná se v průměru o 20 hovorů/týden

    s

    Naše řešení

    Pokud se o Develor řešení chcete dozvědět více, kontaktujte nás na: info.czech@develor.com

    s

    Dosažený výsledek

    • Upravená kritéria hodnocení výkonu operátora, která více reflektují potřeby klientů a požadavky vedení
    • Průměrný počet „špatných“hovorů poklesl na 5 hovorů/týden, což představuje pokles o 75%

    s

    Písemná reference od klienta

    Se společností Develor jsme spolupracovali v rámci projektu CALL akademie, který byl financován z OP LZZ, od září 2009 do srpna 2012 a který měl za úkol proškolit všechny skupiny zaměstnanců, tím zvýšit jejich kvalifikaci, a nastavit rozvojové plány pro každé oddělení.

    Program každého tréninku byl připraven vždy na základě analýzy potřeb skupiny a byl veden velice záživnou a poutavou formou dialogu s účastníky. Zpětné vazby účastníků byly jednoznačně pozitivní a tréninky skončily splněním všech zadaných úkolů.

    Oceňujeme vstřícný přístup a profesionalitu celého realizačního týmu Develor, především tedy výkon školitelky paní Jany Horákové a ochotu koordinátorky projektu paní Marie Kolínové. Všichni mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, které patřičně využívají.

    Právě z těchto důvodů budeme i v budoucnosti využívat při školení v naší společnosti služeb společnosti Develor, kterou můžeme doporučit jako partnera při poskytování těchto služeb.

    Jana Svobodová, výkonná ředitelka Telia Call a.s.

    Zvládejte hybridní operace

    Zanechte váš e-mail a získejte nejnovější elektronickou knihu nabitou testovanými tipy, jak pracovat v hybridním týmu.