Kdy?
29. duben 2021 14:00 - 15:30
Kde?
ZOOM business - detaily vám zašleme po potvrzení registrace
Pro koho?
Pro interní HR profesionály a manažery, kteří chtějí vnést tvořivost a inovaci do týmu či firmy.
Inovace, donedávna doména externích konzultantů, se částečně přesouvají do interního dění firem. Inovace již nejsou něco, s čím „někdo přijde“. Firmy mají inovační týmy, inovační kulturu, podporují tvořivost u každého zaměstnance. Nebo abychom byli korektní, některé firmy to tak mají. Některé by to tak chtěly.
Byznys chce inovační kulturu, HR potřebuje reagovat
Byznys hlad po uvolnění tvořivosti a inovativnosti vytváří požadavek vůči HR: „Zajistěte ve firmě kulturu tvořivosti a inovací.“
Je to správně? Ne úplně, protože HR není nositelem kultury firmy, je její podporovatelem. Nicméně požadavek existuje a HR se s ním chce vyrovnat.
Na naší virtuální kávě máme ambici nejen HR profesionálům, ale i manažerům z byznysu, pomoci najít cestu, jak dostat inovační kulturu do firmy. A nejen tím, že zorganizujeme inovační dny.
Registrujte se a získejte za 90 minut přehled, který vás posune dál.
Registrujte se a získejte za 90 minut přehled, který vás posune dál v tom, jak formovat firemní, tvůrčí a inovační kulturu a zároveň pomůže vám samým větší kreativitě a nacházet nová řešení.
Podíváme se na inovace a kreativitu z více úhlů
V rámci hodiny a půl o kreativitě plánujeme pokrýt minimálně tato témata:
- Zahájení
- Manifesto za inovaci a tvořivost – Proč jsou nyní ještě důležitější, než byly?
- Bariéry tvořivosti – Co nás blokuje a jak tyto bariéry překonat?
- Jedna cesta neexistuje – Příklady inovačních přístupů
- Jak na to – Co může udělat HR, co manažeři a co samotní zaměstnanci?
- Diskuse
- Závěr
Během celého programu vás Martina a Ľubica budou aktivně zapojovat – ať už otázkami, sdílením zkušeností, nebo přímo praktickým zkoušením nových postupů a nástrojů.
Získáte ucelenou dávku odpovědí
Akcí je dost. Možná zvažujete, proč přijít sem. Myslíme si, že zejména proto, že vám tento event umí usnadnit cestu za inovativností. Namísto hledání a přehrabování se v množství zdrojů vám poskytneme ucelený, kondenzovaný přehled. Co vám můžeme slíbit je, že:
Najdete si sami odpovědi na to, jak svou tvořivost odblokovat, díky čemuž budete nacházet nová řešení a nápady na to, jak dělat svou práci jednodušší.
Poznáte různé přístupy k tvořivosti a inovacím a budete tak mít lepší výchozí pozici při jejich zavádění či zlepšování ve vaší firmě.
Prodiskutujete výzvy zavádění inovací s kolegy v jiných firmách, kteří se potýkají s podobnými otázkami. Vytvoříte si tak podpůrnou skupinu, která vám bude dlouhodobě zdrojem pro pokrok.
A ještě jedna věc – užijete si dynamických a poučných 90 minut v příjemné atmosféře, v jiném duchu, než probíhá každý běžný pracovní den.
Na webináři o inovacích vás přivítají
Martina Georgievová (SK) | Senior trenérka a konzultantka, DEVELOR
Martina, naše tvůrčí turbo, vytváří rozvojové programy, prezentace a cvičení jako na běžícím pásu. Za roky s námi si vytvořila svůj systém jak zanalyzovat potřeby klienta a jak vytvořit řešení, která je co nejlépe adresují. Tvorba nových programů, ale i přístupů, metod a technik je její hobby, při kterém překvapivě umí i relaxovat. Silně ideově ovlivňuje inovativní produkty DEVELORu na Slovensku, jako je Leadership inspirovaný Amundsenem či Mise Mars: Adaptivní leadership. Martina vás bude provázet celou akcí a zároveň posdílí své tipy a triky v této oblasti.
Ľubica Lutz (SK) | Head of Entrepreneurial Leadership, Leaf Academy
Ľubica je zkušená inovační konzultantka, která s námi spolupracuje na vybraných projektech. Pomáhala s inovacemi ve finančním, real-estate, telekomunikačním i výrobním sektoru. Své zkušenosti z byznys inovací v posledních letech přenáší do vzdělávání – vede oddělení Podnikavého líderství na jedinečné střední škole, kde učí teenagery, jak vytvářet, testovat a úspěšně realizovat inovace. Ľubica vám přiblíží, jak metodika designového myšlení pomáhá při tvorbě inovační kultury a jak to udělat u vás ve firmě.
Bára Pelcová (CZ) | Open Innovation Manager, The Global Exec.
Bára se věnuje organizaci komplexních interaktivních eventů, jako jsou biznis hackatony, workshopy, brainstormingová setkání, kulaté stoly a panelové diskuse a managerské prezentace pro různé mezinárodní cílové skupiny. Má bohaté zkušenosti s tím, jak iniciovat a exekuovat eventy, které podporují tvorbu, inovace a nové pohledy na problémy.
Ivana Pilinská (SK) | Customer Process Design Section Manager, ČSOB banka
Ivana vede klíčové oddělení, které se potýká s potřebou pochopení a designování nových či zlepšování existujících zákaznických procesů. V rámci diskuse bude sdílet, jak k tvorbě a designovaným inovaci přistupují v bance, jak vznikal její tým, či s jakými výzvami se potýkají při jejich práci.
Těšíme se na vás na virtukáve o tvořivosti a inovacích. Akce bude nahráváná, část nahrávek bude použita pro marketingové účely.