Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    CX5Pozitivní zákaznický zážitek rozhodujícím způsobem posiluje zákaznickou loajalitu a díky vzájemnému propojení a ovlivňování mezi aktuálními i potenciálními zákazníky má výrazný dopad na tržby společnosti.

    Vytváření pozitivního zákaznického zážitku je proto přirozeně časté téma pro sales a marketing. Své přispění má i HR.

    DEVELOR v Maďarsku realizoval výzkum, který ukázal, že:

    • 19 % společností nemá budování zákaznického zážitku obsaženo v rozvojovém plánu
    • 52 % společností se budování zákaznického zážitku věnuje v rámci existujících rozvojových programů
    • 29 % společností realizovalo rozvojový program, který byl speciálně na budování zákaznického zážitku zaměřen

    Rozvojové programy dosahují rozdílné efektivity. DEVELOR v ČR realizoval výzkum, který ukázal, že 81 % HR profesionálů mezi největší nedostatky rozvojových programů uvádí neschopnost prokázat jejich byznys výsledky.

    Studie Americké společnosti pro trénink a rozvoj (ASTD) ukázala, že jen 15 % účastníků rozvojových programů s úspěchem následně používá nové poznatky v praxi.

    Zásadní rolí HR ve firemní strategii budování pozitivního zákaznického zážitku je příprava a plánování souvisejících rozvojových programů tak, aby přinesly měřitelné výsledky a jejich realizace zaměřená na dosažení a vyhodnocení reálné změny v praxi účastníků a dopadu na byznys.

    cx researchDEVELOR může mimo jiné nabídnout následující zkušenosti a výsledky rozvojových programů v oblasti budování zákaznického zážitku:

    •      91 % respondentů zákaznického průzkumu mobilního operátora hodnotilo zákaznický zážitek jako výjimečný
    •      Skokový nárůst spokojenosti korporátních klientů banky oproti předchozím 5-ti čtvrtletím ve všech ukazatelích souvisejících s bankovním poradcem
    •       Zvýšené tržby luxusního hotelu ve výši 4.200.000 Kč za období 9-ti měsíců

    Pro další informace kontaktujte Stanislava Tichého, stanislav.tichy@develor.com

     

    Zvládejte hybridní operace

    Zanechte váš e-mail a získejte nejnovější elektronickou knihu nabitou testovanými tipy, jak pracovat v hybridním týmu.


      Související články