Zvyšování zákaznické spokojenosti
prostřednictvím rozvoje korporátních bankovních poradců
Organizační výzva
Dosahovat prodejních výsledků prostřednictvím zvyšování zákaznické spokojenosti, maximálně využít vazbu, kterou má klient s bankou prostřednictvím bankovního poradce.
Měřit výsledky rozvojového programu pro bankovní poradce a vyhodnotit jeho dopad na byznys výsledky.
Naše řešení
Pokud se o Develor řešení chcete dozvědět více, kontaktujte nás na: info.czech@develor.com
Dosažený výsledek
- Vysoké účastnické hodnocení – bankovní poradci 1,49, manažeři 1,44 (1 nejlepší, 5 nejhorší), s odstupem 3 měsíců je s kurzem spokojeno 82 % účastníků
- 100 % účastníků dosáhlo pokroku v individuálních aplikačních cílech, které si stanovili a průběžně vyhodnocovali po tréninku
- Průměrný posun v klíčových chováních bankovních poradců hodnocených manažery po 5-ti měsících dosáhnul 19 %
- Nárůst spokojenosti s bankovním poradcem ve dvou nezávislých průzkumech zákaznické spokojenosti – viz graf
Písemná reference od klienta
„Zástupci společnosti DEVELOR byli do projektu zapojeni již v jeho počátku a podíleli se na jak na jednání se zadavatelem a přípravě, tak na samotné realizaci. Během jednání se zadavatelem projektu oceňuji zejména organizaci efektivních přípravných workshopů. Následná příprava tak mohla tak mohla lépe cílit na rozvojové oblasti, které byly plně v souladu se zájmy zadavatele. DEVELOR prokázal vysokou profesionalitu a flexibilitu, kdy jednal s několika útvary napříč bankou a vystupoval v roli vedoucího projektu. Lektoři jsou empatičtí, neváhají otevřít nepopulární témata a účastníkům „nedají nic zadarmo.“
Jan Waldhauser, Head School Branch, Komerční banka, a.s.
Témata
Případové studieZvládejte hybridní operace
Zanechte váš e-mail a získejte nejnovější elektronickou knihu nabitou testovanými tipy, jak pracovat v hybridním týmu.
