Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Zvyšování zákaznické spokojenosti

    prostřednictvím rozvoje korporátních bankovních poradců

    KB_logo

     

     

     

     

    Organizační výzva

    Dosahovat prodejních výsledků prostřednictvím zvyšování zákaznické spokojenosti, maximálně využít vazbu, kterou má klient s bankou prostřednictvím bankovního poradce.

    Měřit výsledky rozvojového programu pro bankovní poradce a vyhodnotit jeho dopad na byznys výsledky.

    Naše řešení

    Pokud se o Develor řešení chcete dozvědět více, kontaktujte nás na: info.czech@develor.com

    Dosažený výsledek

    •  Vysoké účastnické hodnocení – bankovní poradci 1,49, manažeři 1,44 (1 nejlepší, 5 nejhorší), s odstupem 3 měsíců je s kurzem spokojeno 82 % účastníků
    • 100 % účastníků dosáhlo pokroku v individuálních aplikačních cílech, které si stanovili a průběžně vyhodnocovali po tréninku
    • Průměrný posun v klíčových chováních bankovních poradců hodnocených manažery po 5-ti měsících dosáhnul 19 %
    • Nárůst spokojenosti s bankovním poradcem ve dvou nezávislých průzkumech zákaznické spokojenosti – viz graf

    KB grafy

    Písemná reference od klienta

    „Zástupci společnosti DEVELOR byli do projektu zapojeni již v jeho počátku a podíleli se na jak na jednání se zadavatelem a přípravě, tak na samotné realizaci. Během jednání se zadavatelem projektu oceňuji zejména organizaci efektivních přípravných workshopů. Následná příprava tak mohla tak mohla lépe cílit na rozvojové oblasti, které byly plně v souladu se zájmy zadavatele. DEVELOR prokázal vysokou profesionalitu a flexibilitu, kdy jednal s několika útvary napříč bankou a vystupoval v roli vedoucího projektu. Lektoři jsou empatičtí, neváhají otevřít nepopulární témata a účastníkům „nedají nic zadarmo.“

    Jan Waldhauser, Head School Branch, Komerční banka, a.s.

    Zvládejte hybridní operace

    Zanechte váš e-mail a získejte nejnovější elektronickou knihu nabitou testovanými tipy, jak pracovat v hybridním týmu.