Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno ve službách a řešeních

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Objevte proč a jak vám můžeme pomoci přejít od neúspěšného samostatného tréninku k měřitelné hodnotě rozvoje, a to pomocí konceptu rozšířeného učení – Blended Learning od DEVELORu. 

    Díky neustálému technologickému pokroku se učení stalo dimenzí, kterou je v projektech korporátního rozvoje třeba zohlednit. „Měl bych toto školení pro své zaměstnance udělat osobně, nebo by online verze fungovala lépe?“ Před tím, než uděláme toto rozhodnutí, musíme vzít v úvahu více aspektů, přičemž pohodlí účastníků je jen jedním z nich.

    Koncept rozšířeného učení Blended Learning od DEVELORu je přístup zaměřený na učícího se, jehož prostřednictvím poskytujeme působivou studijní zkušenost vědomým kombinováním místa a času učení. Spojujeme výhody zkušených trenérů s příležitostmi, které nabízí technologický pokrok.

    Čas učení – klíčový rozlišovací znak při rozšířeném učení a Blended Learning

    Kromě tradičního rozdělení online-offline rozlišujeme prvky vzdělávacího programu i podle druhé dimenze: času učení. Co znamená čas učení? Rozlišujeme, zda se skupina účastníků zapojuje do učení současně (na vzdělávací akci) pod vedením trenéra, facilitátora nebo má přístup k materiálům, nástrojům, simulacím a může si své dovednosti procvičit nezávisle kdykoliv, kdy jí to vyhovuje, bez podpory trenéra. První formu učení, kdy instruktor vede skupinu ve stejném čase, nazýváme synchronní učení. Ta druhá – individuální, časově nezávislá forma studia je známá jako asynchronní učení.

    Příklady synchronního učení

    Příklady synchronních prvků učení se pravděpodobně hledají snadněji. Patří sem klasické prezenční tréninkové kurzy, workshopy, praktické nácviky, individuální či skupinová koučinková setkání nebo různé gamifikované kurzy vedené facilitátory ve školících prostorách či venku. Kromě toho sem patří i online verze všech těchto druhů vzdělávání. Typickým příkladem synchronního učení jsou virtuální kurzy, webináře, online koučink nebo dokonce online gamifikované eventy.

    Jaké jsou příklady asynchronního učení?

    Většina z nás si pravděpodobně dokáže představit nebo již slyšela o online asynchronních prvcích. Ve skutečnosti se díky internetu a dalším moderním digitálním technologiím množství asynchronních prvků neustále rozšiřuje. E-learningové materiály, mikrolearningové kousky, byznysové simulace nebo nástroje na podporu online výkonu jsou jedny z mála příkladů ze široké škály nástrojů, které ve společnosti DEVELOR používáme a nabízíme našim klientům.

    Zároveň existují i offline asynchronní prvky. Je to jednoduše tak, že mnohdy si ani neuvědomujeme, že to, co používáme, je vlastně asynchronní učení. Těmito prvky oplývá i portfolio DEVELORu. Při našich rozvojových řešení nejčastěji používáme individuální, párové nebo skupinové úlohy mezi jednotlivými tréninky, písemná shrnutí, poznámky, tipy a rady, doporučení na čtení a sledování, kontrolní seznamy, předlohy a šablony, které si lze vytisknout.

    Neomezené možnosti Blended Learning – požehnání nebo prokletí?

    Na jedné straně je množství nástrojů uspokojující. Co může být lepší než mít nepřeberné množství možností, jak vytvořit jedinečný program pro vaše lidí? Díky tomu máte jako Specialista pro vzdělávání a rozvoj větší šanci zvolit si nejvhodnější kombinaci pro cílovou skupinu.

    Na druhé straně to představuje velkou výzvu. Samotný počet možností vyžaduje důkladnou znalost dostupných nástrojů a metod, vědomé plánování a přesnou znalost potřeb a příležitostí společnosti a cílové skupiny.

    Proto, pokud ještě nejste důvěrně obeznámeni s plánováním komplexní cesty učení nebo s tím nemáte zkušenosti, stojí za to obrátit se na odborníky zvenčí.

    Zvládejte hybridní operace

    Zanechte váš e-mail a získejte nejnovější elektronickou knihu nabitou testovanými tipy, jak pracovat v hybridním týmu.