Zavřít    

    DEVELOR Czech s.r.o.
    Korunní 2569/108
    101 00 Praha

    Všechny kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavení mysli
    • Prodej, péče o zákazníka a vyjednávání
    • Osobní produktivita a komunikace
    • Budování týmu a spolupráce
    • Diverzita, rovnost a inkluze
    • Hodnocení a diagnostika
    • HR konsultink a koučink
    • Všechny služby
    Individuální diagnostika

    360° Zpětná vazba

    Individuální diagnostika

    Development Centrum (DC)

    Individuální diagnostika

    Assessment Centrum (AC)

    Organizační diagnostika

    Happy At Work

    Organizační diagnostika

    Analýza firemní sítě (CX-Ray)

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje

    Prodej je jednou z nejzákladnějších funkcí každé organizace a čím dál více nabírá na důležitosti a dostává se do popředí zájmů. V poslední době téměř všechny pozice vyžadují přístup orientovaný na prodej. Je těžké najít pracovní pozici, při níž by komunikace s klientem nehrála menší či větší roli.

     

    Možná si říkáte, že prodej není pro každého, že vyjednavačem musí člověk být ze své přirozenosti – opak je ale pravdou. Ať už chceme nebo ne, všichni jsme součástí vyjednávání a to nejen na pracovišti, ale i v soukromém životě. Jednotlivec je konfrontován se členy rodiny, kolegy, či obchodními partnery. Umět dobře vyjednávat, nebo chcete-li prodávat, je věcí cviku a naučené dovednosti, není to tedy vlastnost, která je vrozená.

     

    Klíčovým principem v prodeji je lidský faktor – lidé kupují od lidí. A abychom byli dlouhodobě úspěšní, musíme vědět, kdo ve společnosti přijímá rozhodnutí, jaké jsou motivy těchto lidí, kdo rozhodnutí ovlivňuje a jak vnímají nás a naše služby. Navzdory rozdílům mezi jednotlivými společnostmi jsou výzvy v každé B2B situaci velmi podobné: jak můžeme zaručit, že oslovíme a získáme nejlepší potenciální klienty, díky kterým bude naše firma života schopná? A jak co nejvíce vytěžíme ze spolupráce poté, co získáme zakázku?

    Také o tom si budeme povídat na naší virtuální kávě.

    Během akce společně probereme:

    • Jak strategicky přistupovat k B2B a B2C prodeji řešení
    • Sales Mandala Taktického prodeje – Akviziční, Transakční a Konzultativní prodej
    • 4 tváře vztahového prodeje

    Náš příslib: Co si z kávy odnesete

    • Uvedeme si důvody, motivy a potřeby, které stojí za nákupem
    • Řekneme si, jak je důležité vytvořit důvěru u zákazníka a jak to ovlivňuje dlouhodobý vztah s ním
    • Poodhalíme vám zákoutí vyjednávacích taktik a strategií

    Zaregistrujte se ještě dnes na naší virtukávu a zjistěte, jak nejlépe zdokonalit své dovednosti v oblasti prodeje a vyjednávání.

    Páteční akcí vás provedou

    Martin Kunc | Managing director, trenér, konzultant

    Martin je zakládajícím partnerem společností DEVELOR Czech, DEVELOR Slovakia a DEVELOR Middle East. Je také zapáleným trenérem, který miluje svou práci a velmi rád pracuje na rozvoji lidí a organizací. Během své dlouholeté praxe měl možnost sledovat vývoj vyjednávání a prodeje, setkat se s nejrůznějšími taktikami a druhy vyjednávání a vedl nespočet tréninků s tématikou prodeje a vyjednávacích dovedností.

     

    Michal Stoklasa | Trenér, konzultant

    Michal je náš trenér a konzultant, který se vzdělávání a trénování věnuje už více než 16 let. Sám řídil vlastní společnosti nejen doma na Slovensku, ale i v zahraničí. Vzhledem k jeho zkušenostem s řízením a školením prodejních týmů v FMCG, v přímém prodeji a v MLM je Michal skvělým průvodcem touto tématikou a rád se s námi na virtukávě podělí o své cenné znalosti.

     

    Jaroslav Hanínec | Trenér

    Jaro je jedním z těch trenérů, kteří maximálně naplňují koncept trenérů tzv. druhé generace, kteří v praxi dokázali, že umí být úspěšní. Zaměřuje se na rozvoj prodejních dovedností, manažerských a leadership dovedností a efektivním způsobem dokáže propojit teorii a praxi. Jaro přináší účastníkům bohaté osobní zkušenosti a motivuje je nejen svou vlastní osobností, ale také osobitým stylem humoru, díky kterému vnáší lehkost i do těch nejnáročnějších témat.

     

    Zvládejte hybridní operace

    Zanechte váš e-mail a získejte nejnovější elektronickou knihu nabitou testovanými tipy, jak pracovat v hybridním týmu.