Zmapujte prodejní příležitosti pomocí komplexního situačního prodejního modelu
Prodejci, obchodní manažeři
8 - 12
1 den
Prodejci, obchodní manažeři
8 - 12
1 den
Tento program obvykle slouží jako výchozí bod před nastavením rozvoje prodeje. Během workshopu představujeme tři aspekty, na jejichž základě lze každou prodejní situaci zařadit do komplexního modelu situačního prodeje: tzv. Sales Mandala. Účastníci definují všechny typy prodejních schůzek typické pro jejich společnost a seznámí se s významem každé situace. Definují prodejní chování, které vede k úspěchu v každé situaci, včetně nezbytných dovedností a oblastí, které vyžadují rozvoj.
Kromě toho si účastníci uvědomí různé očekávání zákazníků, pochopí, jak identifikovat skryté potřeby zákazníků, a naučí se, jaké techniky použít, aby překonali očekávání zákazníků.
