Zavřít
 Zavřít

DEVELOR Czech

    Všechny kontakty
    Aktuální dění
    Magazín  

    Nalezeno v službách a řešení

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Projít všechny služby

    Najít ve zdrojích

    • Napište prosím alespoň 3 znaky do vyhledávání.
    Prohlédnout všechny zdroje
      Kontaktujte nás

    Cílová skupina

    • Všichni zaměstnanci

    Počet zapojených

    5 - 12

    Jak dlouho to bude trvat

    4 x 120 min

    Hybrid Operation
    • Virtuálni trénink

    Práce na dálku je velmi odlišná od práce v kanceláři. Mnoho tradičních přístupů k řízení úkolů a času při práci z domu nefunguje. V podmínkách práce na dálku potřebujeme specififický přístup. Flexibilní systém, který nám v takových podmínkách pomůže zvýšit efektivitu a zároveň pomůže předcházet vyhoření.

    Účelem tréninku je podpořit účastníky při úspěšném přizpůsobení se práci na dálku a to se zachováním požadované úrovně produktivity a udržením rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem.

    Náš program je založen na metodě Getting Things Done (GTD neboli Mít vše hotovo), vyvinuté americkým autorem Davidem Allenem a přizpůsobené okolnostem práce na dálku. Tato metoda je spolehlivým základem pro optimalizaci správy vašich úkolů a času ve vzdáleném režimu. Tento přístup, doplněný zlepšováky z praxe, progresivními nápady a tipy na organizování práce na dálku, pomůže zajistit produktivitu, dosáhnout pokrok a získat kontrolu nad vzdálenou realitou.

    Efficient at home

    Během programu se účastníci seznámí se 4 klíčovými principy, které jim pomohou nastavit si účinný přístup k práci na dálku. Seznámí se s komplexním systémem a začnou jeho implementací již během tréninku. Budou schopni reorganizovat své pracoviště, naučit se používat nástroje a techniky, které jim umožní být produktivnějšími a zažívat při práci na dálku méně stresu.

    Cíle tréninku

    • zvyšovat povědomí o výhodách a výzvách práce na dálku
    • vědomě a efektivně spravovat svůj čas a pracovní úkoly při práci z domu
    • zajistit efektivní komunikaci a spolupráci při práci na dálku
    • získají praktické nápady na udržení ronováhy mezi pracovním a soukromým životem při práci z domu

    Témata

    • Výhody a výzvy práce na dálku, zejména při práci z domu
    • 4 principy efektivnosti při práci na dálku
    • Příprava, sbírání, procesování a organizování – aktivní proces řízení úloh
    • Udržování rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem při práci z domu
    • Jak se vypořádat s prokrastinací a rozptýlením při práci z domu
    • Překonávání problémů spojených s komunikací a spoluprací na dálku

    Potřebujete pomoci s Efektivní práci z domu?

    Pojďme si promluvit a najít to správné řešení pro vás.
    Zanechte své kontaktní údaje a my se vám brzy ozveme.

      Související řešení